Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har fortsatt ikkje sett snurten av delene..... ikkje stabbstaget du sa du skulle sende heller. det er snart uker siden du sa du sendte det. ?

Nå må det skje noe. Hadde ikkje forventa og vente i 4 mnd på speil og vingelist.

Espen

Svar på PM

• Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg blir sikkert drept når jeg legger dette i tråden din, men jeg hadde og surr med leveranse (tok lang tid) og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Jeg valgte og holde kjeft for jeg trodde jeg var blant veldig veldig få, men den gang ei. Er vell på tide og oppgi de ordentlige leveringstidene som egentlig dreier seg om måneder? Holder ikke akkurat lenge med " om jeg ikke har på lager", er visst ikke mye som er på lager :P

Krasse ord, men er vell egentlig ikke slik man driver butikk.

Skrevet

etter det jeg har sett i denne tråden så burde du kanskje opplyse mere om at det er langleveringstid av deler som blir kjøpt av deg. men du burde også gå ned i pris vis det skal ta så lang tid for noen få deler. synes det blir for useriøst når du sier at det tar bare noen få dager, uker. har vell sett du skrevet alt fra 5 dager til 2 uker leveringstid. men det blir fort mere har jeg merket, hvorfor det?

men stå på. og lykke til : ) jeg vil gjerne kjøpe deler av deg men er litt urolig for leveringstiden. : (

Skrevet

Hvis du gå inn på nett siden så ser du jo hvorfor? fordi, at han ikke har delene lagret hos seg. men må leveres fra levrandør. og da kan ting ta litt tid. Så har han jo heller ikke mulighet for og ha 1000varer på lager når firmaet ikke er stort nok til det :wink: Useriøst er det ikke. Det står jo opplyst om alt..?

Skrevet

okei. men synes han da kan opplyse om det i første post. sorry meg da. sånn jeg opplever saken. men jeg synes han gjør en bra jobb jeg : )

bra det er noen som gjør det : )

Skrevet

han har nok hvert iheldig med levering ja. bare håpe eg får delene til eg kommer heim igjen om 3 uker så blir eg fornøyd.

Eg har handlet med han ein gang før og då gjekk det kjapt og fekk god pris. Fikk go pris på de delene eg ikkje har fått enda heller da :D

kompisene mine som har handla med han har fått tinga fort.

Håper for leveringstidene blir litt mer stabile :)

Lykke til..

Espen

Skrevet

Bestilte selv M-tech fotstøtte igår.. Noen han hadde inne. som ble sendt idag. så jeg klager ikke. Bestilte også noen andre deler som kommer fra levrandør. Og kan da sitere han "Er du heldig kommer det innen 2 uker" Noe som betyr at det KAN gå både 3 og 4 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...