Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan er kvaliteten på angel eyes frontlykter til E39 - prisen var jo fin.....men kvaliteten kanskje ikke så bra...?? Er det elektrisk høydejustering på lyktene...plug and play??

Prisen er fin :) Det er like de som selges på Gsbildeler. Har ett sett som det har vært litt problemer med, men ikke noe ellers. Ikke elektrisk høydejustering dessverre. Noe kabling kan trenges ved lys i angel eyes ringer.

• Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette synes jeg er en sjabby bedrift siden det er veldig dårlig kommunikasjon _ETTER_ salg. Du opplyser heller ikke hvilken adresse du har sendt varene til selv etter at jeg spurte, og jeg vet at du har lest meldingene jeg har sendt deg.

Styr unna, eller ikke forskuddsbetal er mitt tips om ikke det skjer en forandring i min sak straks. Greit nok at det er billig, men man bør jo for fankern få det man bestiller i rimelig tid.

---------------------------------------------------------

Fikk det jeg bestilte til slutt 1 uke og 6 dager etter det skulle vært sendt. I denne saken tror jeg faktisk at det er posten som har gjort en del feil og ikke klausen, men klausen bør skrive tydeligere på pakken, dette var noe av grunnen til at det hadde gått treigt mente postmannen.

Så da er alt pluss til denne sjappa her fra meg, litt negativt at jeg ikke fikk svar på 2 pm'er da, men kan egentlig forstå at han også kan ha mye og gjøre.

Skrevet

Beklager at jeg har oversett pm fra deg. Det er det ingen unskyldning for. Varene ble sendt samme dag som penger ble registrert, men det var nok litt utydlig merket på pakken. Beklager dette.

Varene kom frem til slutt :) Begge parter er fornøyde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...