Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne eg fått noe samla pris på M-tech innvendig tilbehør til min e34 med manuel?

Pedaler, fotstøtte, håndbrekk, og girkule? Hvilkene girkuler har du å by på?

• Svar 856
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sendte deg mail på mailadresse som står på hjemmesiden for en uke siden. Det gjelder frontlyktene jeg kjøpte hos deg. Flott om du kunne svare på den innen rimelig tid.

Skrevet

Da kan jeg informere om at jeg var å hentet en postpakke i går som var stemplet med avsendingsdato 18/9!!

At det er MULIG!

De som kan regne kan selv "do the math", så finner dere fort ut hvor lang tid det tok posten å sende det jævla brevet.. Addressen min sto HELT fint på brevet og det hele er bare HELT tragisk..

Skrevet
Da kan jeg informere om at jeg var å hentet en postpakke i går som var stemplet med avsendingsdato 18/9!!

Handla på BS Bildeler eller? :lol:

Fikk litt lyst på sorte nyrer nå jeg.. Men ikke om det tar over 2 måneder før jeg får de?

Skrevet

Neida.. Eller jo engang før.. DRITTbutikk..

Neida, dette var fra herr klausen.. Ikke noe dårlig reklame for er overhodet ikke klausen sin feil.. Han har jo sendt like etter ordren ble satt, men den har altså vært borte i systemet frem til i går!!

Skrevet

Han sender det med brevpakke..

Se ovenfor, mine tok 2 mnd på komme hit, helt sinnsykt at posten greier å rote det bort så inni hel***

Ser jo på pakken at den er innlevert 18/9.. Kom til meg 20/11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...