Nøstbakken Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Får vel legge ut min bil eg og.. Kjøpte bilen for nå 2 årsida og er godt fornøyd. km standen er per i dag kun 72000km. Så bilen er ganske støken og godt velhold. Styling: M3 innstats bak. Røde/kvite baklykter. og kvite blinklys rundt heile bilen. fronten har eg ein dtm spoiler. Som eg håper å få bytte ut med M3 front snart. Eksos: Simons effekt anlegg, Stero: Sony headunit, rockford 10" x2 punch, Bochemann monoblock, max effekt på 3500w, i hattahylla Har eg dls 6x9 med ein dls forsterker og frontsett har eg ligthning audio Lyse gråt Interiør. Tektyl behandla. Planer: Engla auge , M3 fanger , M3 Skjørt og M3 intriør Kom gjerne med komentarer og spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 pen bil! hva slags felger det? ( jeg har null peil på felger) hehe.. Har du noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Slett ikke dum denne. Bilen så meget pen ut. Uansett, interiørbilder må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Så ut som en flott bil det,bytta til M interiør på min selv nå,og det er å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 pen bil! hva slags felger det? ( jeg har null peil på felger) hehe..Har du noen interiørbilder? skal sjå om eg får ti å ta noen bilder inni i dag. felgen er 18 " m5 repilca. 225/40/18 m3 intriør hadde ikkje vore feil, som nevnt Noen som vet om noken som selger eit slik intriør.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Pen is du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 http://www.bildesign.no/ Der kjøpte jeg mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 takk . men fant desverre ikkje til e36 der.. skuff.. men kommer vel fleire .. mykje arbeid å skifte.. korleis er det å koble opp el.seter viss eg skulle komme over det. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Bilen din er lekker Mener jeg så den i vår utenfor gruva. En e36 med så lav km stand er sjelden kost. Du kom nok over et varp når du fant bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 takk . men fant desverre ikkje til e36 der.. skuff.. men kommer vel fleire .. mykje arbeid å skifte.. korleis er det å koble opp el.seter viss eg skulle komme over det. . Han har til E36 men du må ringe å høre først. Jeg har el seter i M5 til min ikke no problem å kople opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Bilen din er lekker Mener jeg så den i vår utenfor gruva. En e36 med så lav km stand er sjelden kost. Du kom nok over et varp når du fant bilen din Takk. ja var veldig heldig da eg kom over den.. Kan stemme du har sett den ved gruva ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 En liten oppdatering : har kjøpt e46 m3 spoiler og tårnstiver som eg kjøpte fra ein kar her på forumet. Som eg håper eg får reiser ut på sjøen gjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 veldig pen bil! Men er ikke så fan av den lakka M instatsen i bakfangern din, syns de er finere svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 veldig pen bil!Men er ikke så fan av den lakka M instatsen i bakfangern din, syns de er finere svarte Takk . M insatsen har eg tenkt å lakere svart. men har vært litt septiks med tanken på at front spoileren er svart og, men da må vel gå fint.. svart passer til den type lakk som er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Pen å se på denne her ja. Kunne kanskje vært noe lavere, men absolutt bra som den er også Er du fornøyd med lyden i simmons anlegget? Vurderer å kjøpe simmons selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå