knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Denne reporteren i lokalavisa klarer skrive at bmw er møkkabiler, innlegget handler om lokale rånere, og i hans øyne er det tydligvis kun vi med bmw som driver med faenskap. Dere skjønner sikker at Knut E28 er meg. http://blog.andalsnes-avis.no//cps/showart?id=4904 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe.. "skal ikke la meg irritere for mye over rånere" stakkaren har vel brukt noen timer på og skrive det der.. Tro om han irriterer seg grønn hver gang han ser en senket BMW som kommer cruisende forbi han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 He he he Må legge til at avisa holder til på rånestripa på åndalsnes, men av en eller annen grunn tviler jeg på at han sitter der på jobb så sent på kveldene at han får med seg hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe.. Han må da ha sett/hørt nok til å bli provosert.. Åndalsnes er ikke store plassen heller..! Er vel litt bygde-miljø i rånerene der. Må da være bedre enn å kjøre forbi i 3butikkene i isfjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 HA HA HA så evig bra da Skulle nesten tro det var skrevet av lokalavisa hos meg..... Heia oss rånere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 3 butikker? lenge siden du har vært her? nå har vi 1.. Bunnpris er de eneste som orker fortsette. Rånerunde rundt nedlagte storkiosken hadde vært noe runden tar ca 30 sekunder he he he Ikke at det tar lengre tid rundt sentrum av Åndalsnes men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Aldri fått sextilbud av å burne? Hva slags kvinns er det dere har på Næs egentlig? Blir ikke alle fjortisjenter skamkåte av burning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Vel, mulig jeg er blitt for gammel for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sextilbud av å burne.. skrape av litt gummi, og bruke det som gummi? Så alt er lagt ned nå ja.. det begynner å bli noen år siden jeg var der sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 He he, jeg rånet på Næs for en 8-10 år siden da en jente begynte å slikke på panseret på en E30 325.... Selv om bilen var rimelig nyvasket så måtte det jo bare være mye fluer støv og dritt der... Må le den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehehe, tydelig at råning er et veldig misforstått begrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 He he, jeg rånet på Næs for en 8-10 år siden da en jente begynte å slikke på panseret på en E30 325.... Selv om bilen var rimelig nyvasket så måtte det jo bare være mye fluer støv og dritt der... Må le den dag i dag Hmm, åssen bil kjørte du den gang? Jeg kjørte en gul taunus og en sølv e30 320i på de tidene. Azeton: kjentfolk her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehehe, tydelig at råning er et veldig misforstått begrep Han bruker ordet råning som om det skulle vært et skjellsord av noe slag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hmm, åssen bil kjørte du den gang? Jeg kjørte en gul taunus og en sølv e30 320i på de tidene. Det var jeg som kjørte e30'n, men det ble ikke noe på meg altså... Ellers så gikk det mye i 190e på den tiden, inntil jeg kjøpte min egen E30 325i. Hadde noen turer i en Manta også...skrekk og gru...huff dette må fortrenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Brukte rase rundt i en ascona b, tilhørte en kompis. Han feide over ei på tur gjennom innfjordstunellen mens jeg var sjåfør, ikke lett å holde øya på veien da nei ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå