Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe.. "skal ikke la meg irritere for mye over rånere" stakkaren har vel brukt noen timer på og skrive det der..

Tro om han irriterer seg grønn hver gang han ser en senket BMW som kommer cruisende forbi han?

Skrevet

He he he ;)

Må legge til at avisa holder til på rånestripa på åndalsnes, men av en eller annen grunn tviler jeg på at han sitter der på jobb så sent på kveldene at han får med seg hva som skjer.

Skrevet

Hehe.. Han må da ha sett/hørt nok til å bli provosert.. Åndalsnes er ikke store plassen heller..! Er vel litt bygde-miljø i rånerene der. Må da være bedre enn å kjøre forbi i 3butikkene i isfjorden :lol:

Skrevet

HA HA HA så evig bra da :)

Skulle nesten tro det var skrevet av lokalavisa hos meg.....

Heia oss rånere ;)

Skrevet

3 butikker? lenge siden du har vært her? ;) nå har vi 1.. Bunnpris er de eneste som orker fortsette.

Rånerunde rundt nedlagte storkiosken hadde vært noe ;) runden tar ca 30 sekunder he he he

Ikke at det tar lengre tid rundt sentrum av Åndalsnes men.

Skrevet

He he, jeg rånet på Næs for en 8-10 år siden da en jente begynte å slikke på panseret på en E30 325.... :D Selv om bilen var rimelig nyvasket så måtte det jo bare være mye fluer støv og dritt der... Må le den dag i dag :lol:

Skrevet
He he, jeg rånet på Næs for en 8-10 år siden da en jente begynte å slikke på panseret på en E30 325.... :D Selv om bilen var rimelig nyvasket så måtte det jo bare være mye fluer støv og dritt der... Må le den dag i dag :lol:

Hmm, åssen bil kjørte du den gang?

Jeg kjørte en gul taunus og en sølv e30 320i på de tidene.

Azeton: kjentfolk her eller?

Skrevet

Hmm, åssen bil kjørte du den gang?

Jeg kjørte en gul taunus og en sølv e30 320i på de tidene.

Det var jeg som kjørte e30'n, men det ble ikke noe på meg altså... :)

Ellers så gikk det mye i 190e på den tiden, inntil jeg kjøpte min egen E30 325i. Hadde noen turer i en Manta også...skrekk og gru...huff dette må fortrenges.

Skrevet

Brukte rase rundt i en ascona b, tilhørte en kompis. Han feide over ei på tur gjennom innfjordstunellen mens jeg var sjåfør, ikke lett å holde øya på veien da nei ;) ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...