Gå til innhold

99 523 iAT - ny Pris


andas
 Share

Anbefalte innlegg

Altfor mye pjatt for min del.

90% av utstyret du ramser opp kan krysses av på utstyrslisten.

Folk som skryter av hvor god bilen er ang ditt og datt, virker som desperate selgere i mine øyne. Er jeg på utkikk etter en sånn bil, er jeg antaglivis klar over alt dette fra før av.

BMW 523 med så godt som ALT utstyr til salgs! Ny i Norge! Komplett servicehefte hos merkeverksteder i Norge

Bilen kommer rett fra service !

Selges med lekker skiboks lakkert i bilens farge. (nypris 10000,-)

Denne teksten og innbydende bilder av bilen hadde vært nok til at jeg hadde ringt om jeg hadde vært veldig interesert. Resten får man greie på over telefon, det er vel derfor man ringer?

Men det er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har endret på annonen, den er mye mer oversiktlig nå. less is more sier de, uten at det alltid behøver å være rett. Selv har jeg lite tekst på min annonse, dog er det er det en litt annen type bil, men jeg mener at om man er oppriktig ute etter "den bilen" så ringer man.

Lenge siden jeg har kikket på E39 priser, men i betraktning til de jeg har solgt, er det ingen upris, selvom bilen har gått et lite stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet av baksetet m/barnesete ville jeg tatt vekk. Kan skremme bort enkelte.

"Jasså, han har hatt unger baki der. Ser sikkert for jævlig ut da."

Tror folk skjønner at man får plass til et barnesete i en stor stasjonsvogn.

Har i den siste tiden kikket etter E39 Touring, og har selvfølgelig kikket litt på annonsen din. Valget ble tatt i dag, og det ble en 520i Touring, 2001-modell med kun 89000km på nakken. Hentes i morra og jeg gleder meg som en unge.

Lykke til med salget. Har selv en eldre Touring (E34) som nå ligger for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...