Ruud Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei, har montert ei subkasse, med en monoforsterker på, som jeg kan linke til en ny forsterker. Og så har jeg tenkt å skaffe meg noen 6x9 til å ha i hatte hylla. det jeg lurte på da, var om noen her hadde en god løsning på dette? Hvordan kobler jeg opp den andre forsterkeren? Håper ikke dette var helt på jorde:P Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 da kommer det annpå åssen headunit du har da... hvis ikke mono ampen er en kraft sak så kan du selge den og kanskje kjøpe en 5 kanals amp dvs da kan du ha høytaller lyd foran og bak pluss sub på en forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Eller bare kjøpe en 4kanaler å bruke til front og bakhøytalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ruud: Regner med du ønsker beste resultat lydmessig. Så om du har noen greie høyttalere fremme per dags dato ville jeg brukt "6x9-pengene" på en 2 kanaler til disse. Evnt solgt monoblokken og kjøpt en 4kanaler for fronthøyttalerne og subben. Har du en kraftig sub baki som flytter mye luft, så vil det resultere i veldig dårlig lyd fra 6x9 i hattehylla når du skrur opp, uansett hvordan lyden er instilt på de forskjellige høyttalerne. Dette kan selvfølgelig unngås på forskjellige måter, som f eks en kasse under 6x9'ene men mener likevel at 6x9 i hattehylla ikke er noen god løsning så lenge man har sub. Just my 2cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå