E.Wenaas Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei. Har søkt opp og ned forumet nå, men er ute etter en DIY for å få hvite blink av de oginale oransje. Mener å ha sett en tråd her inne om dette, hvor man tar orginal lyktene i ovnen for å løsne på limet, for så å fjerne den oransje plasten som dekker lykten innvendig. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 De koster 159,-/stk på Biltema, så det er knapt verdt arbeidet. Ellers har jeg to sotede hvite blink som satt på ene bilen min da jeg kjøpte den som du kan få kjøpe for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Den lå vel ikke på www.autopower.se da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Gunnar: Takk for tipset. Min bror har EU på fredag, og har behov for blinkern innen den tid. Han skal ta seg en tur på Biltema i morgen, men jeg sender en PM hvis de ikke har. Glenno: Jeg mente også å ha lest dette på autopower for en tid tilbake, men etter å ha titta opp og ned fant jeg ikke tilbake til artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå