Bakmål Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 17"x8,5"AC Schnitzer replica, med 225x45x17 nangkang pigg fritt. Dekkene er kjort litt under 1 sesong og er ikke mye slitt. Fenomenale pigg frie dekk. Test vinnere. Ser veldig bra ut pa en 3 serie Skulle egentlig ha 195 brede dekk, men de fant ut at det var utsolgt nar bilen stod pa bukk, det ble derfor 225 dekk. Trodde forst at det ville bli litt for bredt, men kan trygt si at det er de ikke. Har kjort en sesong pa sno slaps og is med dem og kan forsta at de er test vinnere. Suverene pa all slags fore, og best av alt sommer look og sommer dekk folelse pa vinteren Selges da jeg studerer i England, og ikke har rad til BMW i england. Nypris 2200pr felg og 1700pr dekk Gi bud. Varsasnill a var saklige Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei! Passer disse felgene på e36? Innpress? Skadefrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg hadde dem pa en E36. Det er noen mindre skraper pa dem ingen hakk ikke mye kan fikses med en pensel og 10 min. De er ikke skeive ser helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ok da byr jeg deg 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selger du kun gummien løst? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selges ikke i deler. Og beklager 4000,- er nok litt i minste laget desverre. Bud over 6000,- blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 nankang er ikk emed i tester en gang, er nokian og conti som er testvinnere. du har opplyst feil i din annonse, evt vis disse liksom skulle vært testvinnere ett sted, syns jeg du bør legge ut en link.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 nankang er ikk emed i tester en gang, er nokian og conti som er testvinnere. du har opplyst feil i din annonse, evt vis disse liksom skulle vært testvinnere ett sted, syns jeg du bør legge ut en link.......... Leser du nok tester av vinterdekk finner du ut at det som regel er forskjellige dekk som vinner hver test. Ikke alltid de dekkene som faktisk ligger i butikkene som blir testa. Har visst hendt fler enn en gang at det har blitt levert spesialdekk som skal gjøre det godt i testene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 dekkspesialisten selger 18'' m replica felger med piggfrie nankang for 7499,- syntes det var litt dyrt da gitt.. desverre.. men. kule felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 "dekkspesialisten selger 18'' m replica felger med piggfrie nankang for 7499,- syntes det var litt dyrt da gitt.. desverre" personlig syns jeg at mine ser mye bedre ut . Felgene er av merke team dynamics, har en link til org annonse, men den er pa hjemme pc i norge. Vet ikke hva merke de andre er men T. D. er et bra merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Megahjul selger en type nankang dekk med livstidsgaranti. Så man skal ikek skimse av det merket. Selvfølgelig kan sikkert dem også lage billig dekk som alle andre, men bare litt pussig utspill syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank0312 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 passer disse på e28 . mine felger har 5x120 i boltsirkel og et20 i innpress visst de passer er eg interessert i disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superman Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er det mulig å sende felgene til Tronheim? I så fall, ca hvor mye vil det koste. Er dette mulig så er jeg interessert. frank0312: leste i en annen tråd av Bakmål at felgene hadde ET45... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ET er 45mm.. Tronheim er jo bare en liten kjoretur unna Dyrt a sende 4 felger med dekk til Trondheim Om ikke noen kjenner noen som skal i den retningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ser det er lite med bud her og du mener du skal ha 6000,- ... hmm kan gi 4500,- synest det er grei pris siden det er kopi felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå