Bakmål Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 17"x8,5"AC Schnitzer replica, med 225x45x17 nangkang pigg fritt. Dekkene er kjort litt under 1 sesong og er ikke mye slitt. Fenomenale pigg frie dekk. Test vinnere. Ser veldig bra ut pa en 3 serie Skulle egentlig ha 195 brede dekk, men de fant ut at det var utsolgt nar bilen stod pa bukk, det ble derfor 225 dekk. Trodde forst at det ville bli litt for bredt, men kan trygt si at det er de ikke. Har kjort en sesong pa sno slaps og is med dem og kan forsta at de er test vinnere. Suverene pa all slags fore, og best av alt sommer look og sommer dekk folelse pa vinteren Selges da jeg studerer i England, og ikke har rad til BMW i england. Nypris 2200pr felg og 1700pr dekk Gi bud. Varsasnill a var saklige Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hei! Passer disse felgene på e36? Innpress? Skadefrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg hadde dem pa en E36. Det er noen mindre skraper pa dem ingen hakk ikke mye kan fikses med en pensel og 10 min. De er ikke skeive ser helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ok da byr jeg deg 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selger du kun gummien løst? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selges ikke i deler. Og beklager 4000,- er nok litt i minste laget desverre. Bud over 6000,- blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...