jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Tenkte å kjøpe meg disse http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=993 og ha foran i min E36 koblet opp mot en forsterker på 4x70WRMS. Disse har 60W rms, vil det være passe? Og hvordan gjør jeg med diskantene i dørene?? Sitter det et delefilter i bilen originalt? Kan jeg fortsette å bruke det? Tåler de originale diskantene å bli koblet opp til forsterkeren? Vil helst ikke bytte de ut, da det skal se originalt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ikke bruk orginal diskantene sammen med dem her. Det blir bare krøll. Enten så bare bruker du coaxial høytalerene som du har der. Ville ikke anbefalt det siden dem kommer så lavt. Kjøp deg heller ett kompsett og monter distkanten der den orginale sitter. Er ikke rare jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 men det ser ikke pent ut å ettermontere noen uoriginale diskanter i døra. Går det an å beholde det grå gitteret som sitter over? Noen som vet av diskanter som passer bak det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hva med disse? Går det an å f.eks skjule disse diskantene bak originalgitteret? Og er 50W rms nok når jeg har 75W forsterker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 De fleste diskanter passer bak der. Det er aldri noe problem med for mye forsterker. Da er det eventuelt du som er problemet med at du guffer på alt for mye. Det er lettere å svi elementer med for liten forsterker enn det er med en som er for kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hva anbefaler dere å sette inn i hattehylla som erstatning for de originale høyttalerne da? 6X9 eller noe annet? De som er der er ikke så gale i seg selv, kanskje jeg bare skal la de sitte, og drives av CD-spilleren? Så kjører jeg frontsett og sub på forsterkeren? Eller bør jeg sette inn nye uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå