Azeton Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jepp.. hvorfor får de burne og ikke vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Dem burner faktisk med den m3`n ser det ut som.Første og siste gang jeg ser det vil jeg tro. nettopp...det SER sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Dem burner faktisk med den m3`n ser det ut som.Første og siste gang jeg ser det vil jeg tro. nettopp...det SER sånn ut! Ser ut som? Dekkene foran står stille. bak ser du at de er i bevegelse.. Ganske uklart. Og en sjåfør inni..! Han må da spinne?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jaja, er jo ingen fare for at de får sånt her til lands, så inntil videre er det liten sjanse for at de henger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hadde jeg fått en sånn politibil etter meg i norge.. hadde jeg nok ikke giddet å gitt jernet med MIN bil iallefall.. hadde jeg hatt flere ponnier under hooden hadde det vart noe annet det blir liksom poengløst å prøve å kjøre ifra noe du VET du taper mot og da.. derimot vanlige norske politibiler vet man jo aldrig med det forandrer jo synsvinkelen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er bare å sikte seg inn på første bygdevei så er raske og lave politibiler akterutseilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hadde jeg fått en sånn politibil etter meg i norge.. hadde jeg nok ikke giddet å gitt jernet med MIN bil iallefall.. hadde jeg hatt flere ponnier under hooden hadde det vart noe annet Nei, man stopper selvfølgelig ikke for politiet om man har skikkelig motor. Hvis de blinker med lysene sine så betyr jo det bare at de vil kappkjøre. det blir liksom poengløst å prøve å kjøre ifra noe du VET du taper mot og da.. Godt poeng derimot vanlige norske politibiler vet man jo aldrig med det forandrer jo synsvinkelen litt Det er vel bedre å ta sjansen enn å angre i ettertid på at man ikke i det minste forsøkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Helt enig.. Skal ikke gi opp uten kamp! Det lærte jeg fra moren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå