Gå til innhold

Politibil med mening

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Dem burner faktisk med den m3`n ser det ut som.Første og siste gang jeg ser det vil jeg tro.

nettopp...det SER sånn ut!

Ser ut som? Dekkene foran står stille. bak ser du at de er i bevegelse.. Ganske uklart. Og en sjåfør inni..! Han må da spinne?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg fått en sånn politibil etter meg i norge.. hadde jeg nok ikke giddet å gitt jernet med MIN bil iallefall.. hadde jeg hatt flere ponnier under hooden hadde det vart noe annet :P

det blir liksom poengløst å prøve å kjøre ifra noe du VET du taper mot og da..

derimot vanlige norske politibiler vet man jo aldrig med :P det forandrer jo synsvinkelen litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg fått en sånn politibil etter meg i norge.. hadde jeg nok ikke giddet å gitt jernet med MIN bil iallefall.. hadde jeg hatt flere ponnier under hooden hadde det vart noe annet :P

Nei, man stopper selvfølgelig ikke for politiet om man har skikkelig motor. Hvis de blinker med lysene sine så betyr jo det bare at de vil kappkjøre.

det blir liksom poengløst å prøve å kjøre ifra noe du VET du taper mot og da..

Godt poeng :roll:

derimot vanlige norske politibiler vet man jo aldrig med :P det forandrer jo synsvinkelen litt :P

Det er vel bedre å ta sjansen enn å angre i ettertid på at man ikke i det minste forsøkte? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...