Gå til innhold

Nedfellbare bakseter E36 Coupe - ettermonteres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er slik at en E36 Coupe er uten nedfellbare bakseter eller skipose, er det mulig å på noen måte ettermontere dette? Lurer på en coupe uten nedfellbare seter, og dette er på en måte litt viktig for meg.

Er det som i for eksempel sedanen, der det er en stålvegg bak setene, eller er det muligheter? Noen som har erfaring med å få lyd inn i BMW uten skipose eller nedfellbare seter?

Innser at jeg med to spørsmål her har en tråd som kunne passet inn både i teknisk og bilstereo, men det er først og fremst ettermonteringsdelen jeg lurer på.

Fredrik. :--)

Skrevet

Er nedfellbare bakseter på alle e36 coupe så vidt jeg veit!

En grei ting å gjøre ang bass, er å fjerne hattehylle høytalere. Ble som natt og dag i min!

Gå heller til innkjøp av et litt vasst frontsett så spiller det ingen rolle!

Skrevet

Men det høres i så fall ut som kjempegode nyheter. Jeg spurte selger, og han trodde ikke det var nedfellbare seter.

Jeg har vel egentlig det som et ganske stort krav, da jeg gjerne vil ha litt lydtrykk inn i bilen når jeg har mulighet. Ikke noe problem å miste trykket når man har mennesker i baksetet liksom, jeg spiller bare for meg selv uansett.

Noen flere som kan støtte det at coupe har nedfellbare bakseter som standard?

Skrevet
Er nedfellbare bakseter på alle e36 coupe så vidt jeg veit!

En grei ting å gjøre ang bass, er å fjerne hattehylle høytalere. Ble som natt og dag i min!

Gå heller til innkjøp av et litt vasst frontsett så spiller det ingen rolle!

Som et alternativ til harry bassrefleksrør i hyllen? er forresten enig i at bassen blir altfor lite tydelig inne i bilen. Mye bedre og presis bass f.eks ved seteryggen lagt ned, men kan ikke kjøre slik heller da.. Skulle kanskje lagd til noe slik at mer av bassen kom inn i coupeen. har lyst å beholde bakhøytalerne... Men nå ble det nok ot fra min side..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...