larry Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg skla bytte motor i en E34 og skal ta ut den defekte motoren så det en del av leddingsnett som sitter igjenn og for meg ser det ut som kontakten er plasser under innsuget. det har jeg ført ifra flere også. men jeg prøvde og skru av innsuget igår. men fikk ikke løsna det av.. så lurer jeg på det er bare 7 muttre som skla skru av for å ta av innsuget? 5 i fornt og 2 på hverside forran? eller det mer som må fjerne for og få av innsuget? noen som har noen tips?=)
Stonescream Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg veit ikke hvor mange skruer og slikt du må ta bort for å få løsna dette, men om du tar litt søk på nettet etter manualen Bentley lagde for E34 så står det sikkert. Første del av boken er om hvordan ta ut motoren, så burde sikkert stå der. Er en veldig detaljert manual på 800 sider som har det meste av bilder og "hvordan gjøre dette" fremgangsmåter. PDF fila heter: Bentley_BMW_5-Series_Service_Manual.pdf og er på 61 MB
Jealous_much Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Hvilken motor er det snakk om? M20, M50? Det er nok 12+ skruer for og få av innsuget. (så lenge det er en 6 syl)
TB328i Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 det er nok bare 7. og 2 på undersiden. alle kontaktene sitter under innsuget. ikke klipp noen ledninger! men du må klippe noen strips.
larry Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Ok. 9? 2 i bak også? 7 forran og 2 bak? stemmer? hvor laste jeg ned den manualen finner den ikke jeg?
Waldez Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 7 foean 2 på siden under spjeldet om jeg husker rett
larry Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 ok. hadde du hat noen muliligheter for å sendt over none bilder:)? bilen står 30 minuter ifra meg. så når jeg først drar å skru så liker jeg og planlegge siden det er liten kjørebitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå