Gå til innhold

E36 323i Selges. Mrk: 1 eier!


Mr. 323
 Share

Anbefalte innlegg

Med lavere pris er det mulighet for litt "budkrig" vettu... Bare ikke selge for fort! Men er ikke så høy pris på disse bilene faktisk...

En 323 har et "nedstrupet" innsug i forhold til en 325. Skifter man innsug for man plutselig ganske mye mer hester i en 323. Er også mange som mener at en 323 er god for mer en de 170hk den er oppgitt til å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, kledde de felgene godt :)

Er nok bedre å sette prisen høyt å la folk prute enn å håpe på budkrig...Er jo nok av e36 å få tak i..!

ellers så er min erfaring enn at annonser på autodb og el finn gir bedre pris enn her inne... Her har "alle" greie på bmw og pruter og argumenterer det de e god for...

Hadde bilen min tilsalgs her inne for en stund tilbake, og nå nylig på autodb.. Stod til lik pris begge steder, her inne ville folk prute den ned opp til 25000kr og la ut om is'er og andre "bedre" biler som var likt priset. På autodb fikk jeg respons med en gang.. 4k under min pris 8)

Klarer dog fortsatt ikke å kvitte meg med den..Får rett og slett ikke nok igjen iforhold til hva jeg har lagt ut og hvilken verdi den har for meg, selv om prisen jeg ble bydd er av det bedre som en 316 går for 8)

Men nå var det veldig OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det "Superbeetle".

Er ikke lett å selge sin "øyestein" :D

Sant som sies, at mange her har mye peil på BMW, og at det kan være vanskelig å selge til fagpersoner. På en annen side, er det postivt, å vite at det evt. er ålreite folk, som vet å gi bilen, den omtanken den fortjener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...