mhane Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har fått tilbud på denne felgen i 17" med Nokian vinterdekk 225-50-17 Klarer ikke å se den for meg på en 7 serie og er usikker om jeg skal slå til Må høre hva dere mener først? Passer den til en E38? http://img81.imageshack.us/img81/5503/60311ip9.jpg Edit: Fikset linken til bildet Edit2: Fikset heading (NÅ MED BILDE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er jo pene felger, men er ikke 17" litt lite på en 7-serie, selv om det er vinterfelger og 50-profil? Det er biler som burde ha store felger for å se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ja det syns jeg! Løp å kjøp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er jo pene felger, men er ikke 17" litt lite på en 7-serie, selv om det er vinterfelger og 50-profil? Det er biler som burde ha store felger for å se bra ut Helt enig, men jeg har akkurat kjøpt hus i Molde til nesten 2,9 mill og det betyr at jeg er "gjeldsslave"...det blir rett og slett for dyrt med kvalitetsvinterdekk på felg over 17" Vi snakker allerde om pris mellom 10-12 000 og det hos Big Wheels som reklamerer med at de er rimeligst i "by'n" Så alternativet er disse eller eventuelt andre i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hos Megahjul selger de forresten 225/50-17 dekk for 1625 kr/dekk for Nokian Hakka pigg, og 1455 kr/dekk for piggfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det blir 6500 for piggdekkene, plusser jeg på 1000 per 17" felg havner vi på 10500. Skal undersøke hva jeg betaler for dekk og felger hos Big Wheels. Mulig det er rimeliger å handle hos Megahjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er jo en fin felg men tror ikke det passer så bra til 7 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 nå tror jeg ikke folk bryr seg så sinnsykt mhane, du har 7 serie og hus til nesten 3 millioner, di skjønner nok sikkert at du har spart litt inn på akkurat DET området. dessuten, hvor mange biler beholder sjarmen på vinterstiden? ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøp stålfelg du Men, helt greie felger til vintersbruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 He he mange gode svar her. Skal høre på pris hos Dekkbaron1 i Ålesund før det blir handel. Er veldig usikker på hvordan denne felgen blir på 7eren, men som Penguin sier så er det jo ikke så mange biler som beholder sjarmen på vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 90% av norges befolkning har ikke engang 17" på sommer..så uansett design så tror jeg 17" blir finfint på vinter..bruker heller di ekstra kronene dine til fete 20" på sommeren lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da ble det kjøp av felgene vist i linken over. 17" felger med Nokian Hakkapelita (hvis det skrives sånn da) piggdekk. Så nå "penguiN" må du bare fortsette å mase på "pics", skal legge ut bilder så snart felgene er på. Går riktignok noen dager før jeg skal hente dem + noen dager til (minimum 12 ) før de blir satt på bilen, men da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Da var de hentet å kommet på bilen, akkurat i tide til snøværet kom. Synes det ble helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Grattis, synes de felgene passet meget bra på bilen jeg da 17" er da mer enn bra nokk på vintern også på en sjuer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Ja det ble rett å slett for dyrt med 18" og piggdekk. Nå må det spares frem mot sommeren, da blir det 19" sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå