SteffenM2 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Syns det ble veldig bra jeg! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Var det jeg visste, det hjulsettet ble helt topp på din E38 . Nå må det spares frem mot sommeren, da blir det 19" sommerfelger Utseende messig kan du godt gå for 20" . Hvilken type felger vurderes kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Ja du hadde rett der, ble egentlig bedre enn jeg hadde trodd. Jepp, syveren takler nok 20" fint, men jeg tenker nå pris her også. Har ikke bestemt meg enda, men har veldig lyst på de klassiske Alpina felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 pretty pretty car:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 e38 takler 22" lett og.. så det på bilmessa i lillestrøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Det blir litt for stort etter min smak tror jeg, har ikke sett dette selv så helt kategorisk skal jeg nå ikke være. Tror jeg går for 19" pga pris. Men det er jo noen måneder til dette blir aktuelt så jeg får nyte vinter felgene noen måneder først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Bare å beg. å spare mhane . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Penpent dette flotte vinterfelger. Og ikke minst flott e38 ! SKAL ha meg en sånn en snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Bare å beg. å spare mhane . Der var de ja, huff blir dyrt ja. Penpent dette flotte vinterfelger. Og ikke minst flott e38 ! SKAL ha meg en sånn en snart! takker. E38 er absolutt å anbefale. Storkoser meg hver dag. Har kjørt vel 40000 km nå på 1,5 år, uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå