Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gikk puffe`en ut her eller?

Trenger vel ikke ha noen ansvarlig vil jeg tro på et mindre treff. Dette fikser dere gutta`/jenter. Dere er jo så godt igang.

Gjør det til et enkelt uformelt treff.

En av dere gir et forslag på sted, dato og fra kl, kjør tråden aktiv og når dere får noen bekreftelser så er dere i mål,. stå på sørlandet :-).

MVH kjappe østlendinger (tror jeg kan prate for flere), he he;-)

Ellers så må dere ta dere en tur til østlandet drm da;-)

Skrevet

du har helt rett!

Noen her som vet om den store parkplassen forran travbanen i sørlandsparken er åpen for folk flest? for hvis den er kan vi jo si at de som kan kan møte der klokka 15 på lørdag 27? passer det for folk her?

Skrevet

kan vi ikke bare si lørdag om 2 uker til? eller søndagen? det er jo en liten stund til så folk kan ordne med fri og sånt... si i 15 tia eller noe med parkeringsplassen ved travbanen... er ikke det greit? eller?

Skrevet

Mysild, du er jo fra kr.sand! Er det bare å møte opp på denne plassen, eller må vi avtale med noen?

La oss si lørdag 10 november, treffes klokken 14.00. Dette er 3 helger til, og folk har grei tid til å planlegge om de vil :)

Ellers kan jeg ordne med en ny tråd og ta påmelding, slik at vi ikke står 2 biler alene på p-plassen:lol:

Jeg ordner dette om du ordner p-plass til oss mysild!? (sender deg en pm)

Skrevet

det er nok bare å møte opp ja ;-) finnes mange parkeringsplasser rundtforbi, så vi finner ut av noe hvis det er fullt der... hehe

jeg jobber til 15 de dagene, men kommer bare etterpå... hehe.. hadde vært bra med 2 stk på treff ja ;-)

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...