E36Cab1 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Ikkje så lett å sjå "hele tegninga" på de bildene der,men er det bare innerskjermen som er skada og ikkje vangen? Da kan du enten prøve å rette denne i en jigg eller kappe vekk innerskjerm og sveise i ny,langs med vangen viss den er ok. Har gjort slike rep. før. Bare pass på å juster dette inn med både panser,frontplate,lyktefester osv for å få korrekt vinkel
Håkon318is Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Hei! Takk for alle svar. Legger ut noen bilder med bedre kvalitet. Noen som vet om hva det vil koste og rette opp dette? Burde jeg rette den opp eller sparer jeg heller på å vrake den? Mvh Håkon
E36Cab1 Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Her er del av vangen markert med rød sirkel som eg nevnte tidligere,i tilfelle du lurte
MortenK Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg har sett den Z3'en etter denne ulykken, og noe som ikke vises på bildet du tok er at bakakslingen til Ze'en er helt bøyd/knekt! Tror ikke helt på deg når du sier at du kjørte i 50km/t, når det er en slik skade på Z3'en...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 har du sett en bil som har kjørt i fjellet i 50?
Richie85 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg har sett den Z3'en etter denne ulykken, og noe som ikke vises på bildet du tok er at bakakslingen til Ze'en er helt bøyd/knekt! Tror ikke helt på deg når du sier at du kjørte i 50km/t, når det er en slik skade på Z3'en... 50km/t er fryktelig mye energi som skal utløses et eller annet sted og det er nok til å lage store skader, både på person og kjøretøy. Husk at bilen kom fra siden, ergo det var som nevnt i innlegg over her 50km/t rett i en "vegg" Bra det gikk, så fint som det gikk!
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 slik ser en e36 ut etter krasj i 64 km/t:
JAL_535i Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 så fikk vel E36 bare ei og en halv stjerne også, av 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå