knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Vi fikk inn et parti kortholdere av fin kvalitet her om dagen, så jeg tenkte jeg skulle sjekke om noen er gira Holderne kan graveres med ønsket tekst, eventuelt logo. Jeg laga ei kjapp prøve nå nettopp: Prisen er 150,- ferdig gravert Om noen har lyst på, send en pm Vær vennlig oppgi nøyaktig hva dere vil ha, logo, navn, hjemsted, bimmers.no og lignende. De sendes som brevpost for å slippe dyr frakt. Fraktkostnad blir derfor kun kr 12,- Giro vil bli vedlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Heftig Reiser til England i morgen, men handler når jeg kommer hjem, legger du av en? Hvor mange kort får du plass til BTW? Får ikke farger i graveringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det kan jeg sikkert fikse De tar standard kort, målene er 90x60 mm, ca 12 mm tykk. Graveringen leveres med eller uten oxidering, uten blir den blank, altså ikke så synlig, oxydert blir den svart Send en pm når du kommer hjem, så skal vi ordne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 tar en jeg! vil ha bmw merke og resten samme som deg! heter Kim Andre Håland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Send meg pm med adresse 12 kr i frakt kommer oppå, sendes som brev med giro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tikanex Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, hei:) Jeg vil ha en! Heter Aili Elén Skaug Finckenhagen. Vil ellers ha alt sånn som på den du hadde bilde av;) Viktig at navnet blir riktig.. Hvor lang leveringstid er det? Mvh Aili Elén:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 pm med adresse takk Alpina logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ble veldig gira Hvilken annen logo fikser du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Flotte greier! Du har PM om 7-8 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ble veldig gira Hvilken annen logo fikser du? Kan skaffe det meste, hva vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Skal prøve få de fleste avgårde i dag, senest i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 denne utgår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Vær vennlig skriv adresse når dere sender pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå