Rogern Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 trenger en intercooler til min e30 og vill gjerne beholde original fronten og uten og forandre utseende. skal ha 300hk på hjula så den trenger ikke å være større enn at den holder til ca 350hk noen som har kjøpt en noen plass som passer? eller har tips om noen som selger sånn passelig små/store? faceliftfront med infinity-leppe
MGR Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 kapp ut, over det luftintaktet som er der. midt på, så oppover mot skiltet:)
e30 tic Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 min passer rimelig bra mellom rammebenene, ingenting er kappet i så vidt jeg vet, ligger forran radiator med inn\ut ved lyktene slik at man får korte rør. heller ikke synlig med org front. kan slenge ut mål å bilder om du vil
Rogern Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 min passer rimelig bra mellom rammebenene, ingenting er kappet i så vidt jeg vet, ligger forran radiator med inn\ut ved lyktene slik at man får korte rør. heller ikke synlig med org front.kan slenge ut mål å bilder om du vil ja sleng ut bilder og mål! hvor har du kjøpt den?eventuelt fra hvilken bil?
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg har oxo lagt den forran radiator med inn/ut under lyktene, kjøpte den hos a-dekk sammen med kittet Sånn ble det seende ut. ikke noe er forandret eller fjernet i fronten.
TSL Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg har oxo lagt den forran radiator med inn/ut under lyktene, kjøpte den hos a-dekk sammen med kittet Sånn ble det seende ut. ikke noe er forandret eller fjernet i fronten. har du a-dekk kittet? har du begynt og montere det? har du noen bilder av motor romet? beklager avsporingen
Bimmerlars Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Har ikke du 3,2l M30 motor i den E30'en rogern? Trenger ikke IC da vel. Bare ta et rør fra turboen og opp til innsuget som er vendt rett mot turboen på M30
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg har oxo lagt den forran radiator med inn/ut under lyktene, kjøpte den hos a-dekk sammen med kittet Sånn ble det seende ut. ikke noe er forandret eller fjernet i fronten. har du a-dekk kittet? har du begynt og montere det? har du noen bilder av motor romet? beklager avsporingen Har mange bilder, si hva du vil se, og send meg e-mail adr di så sender jeg på mail . går så tregt og laste opp på photobucketen .
Rogern Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 m30b32,en er skikkelig istykker kjørt... bilder i prosjekttråden min. har ikke a-dekk kittet nei. har nå fått tak i en 745i motor som blir montert iløpet av vintern. conan: ser litt liten ut den coolern,men den rekker vell till 350hk? er vell bedre til større den er?? blir mitt første turbobygg dette så er fortsatt litt grønn på d.. d jeg har lært har jeg stort sett lært her og ppf takker for hjelp og bilder!
conan Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Coolern er dyp så den er ikke såå liten. hehe. Den holder nok for 350 ja skulle jeg tro. men er jo bare og fikse en cooler med flere rader, men ikke lengre så den får plass der. Husker ikke måla på den her og nå, men er jo bare og ta en fon til a-dekk, så får du svar på effekt i kittet hans. Mener han sa det var rundt 350-400 jeg.
e30 tic Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Coolern er dyp så den er ikke såå liten. hehe. Den holder nok for 350 ja skulle jeg tro. men er jo bare og fikse en cooler med flere rader, men ikke lengre så den får plass der. Husker ikke måla på den her og nå, men er jo bare og ta en fon til a-dekk, så får du svar på effekt i kittet hans. Mener han sa det var rundt 350-400 jeg. min er vertfall dobbelt så stor.. er plass til den og. skal ta noen bilder eg.. men den som er avbildet holder lenge... se på hva biler har org feks..
thorbis Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 jeg kjøpte min av en kompis som handla den på mts autoparts. er go for ca 600 hk. har pre-facelift bil og har ikke kappa no nevneverdig for og få den til og passe. med frontplate på:
Rogern Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 jeg kjøpte min av en kompis som handla den på mts autoparts. er go for ca 600 hk. har pre-facelift bil og har ikke kappa no nevneverdig for og få den til og passe. denne så brukbar ut! regner med man plutselig finner ut at 350hk ikke er nok http://www.mtsautopart.no/_shop/index.php?cPath=1_398 hvilken en er d?
thorbis Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 hehe blir veldig sånn: mye vil ha mer. vil nesten tru dem har den enda ja. link: http://www.mtsautopart.no/_shop/product ... ts_id=7552
Rogern Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 supert takker for tips! var jo en grei pris og på denne. blir vell denne da regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå