Gå til innhold

tips til intercooler i e30

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en intercooler til min e30 og vill gjerne beholde original fronten og uten og forandre utseende. skal ha 300hk på hjula så den trenger ikke å være større enn at den holder til ca 350hk

noen som har kjøpt en noen plass som passer?

eller har tips om noen som selger sånn passelig små/store?

faceliftfront med infinity-leppe

qwew.jpg

Skrevet

min passer rimelig bra mellom rammebenene, ingenting er kappet i så vidt jeg vet, ligger forran radiator med inn\ut ved lyktene slik at man får korte rør. heller ikke synlig med org front.

kan slenge ut mål å bilder om du vil

Skrevet
min passer rimelig bra mellom rammebenene, ingenting er kappet i så vidt jeg vet, ligger forran radiator med inn\ut ved lyktene slik at man får korte rør. heller ikke synlig med org front.

kan slenge ut mål å bilder om du vil

ja sleng ut bilder og mål! hvor har du kjøpt den?eventuelt fra hvilken bil?

Skrevet

Jeg har oxo lagt den forran radiator med inn/ut under lyktene, kjøpte den hos a-dekk sammen med kittet

Intercoolermontert.jpg

Sånn ble det seende ut. ikke noe er forandret eller fjernet i fronten.

Skrevet
Jeg har oxo lagt den forran radiator med inn/ut under lyktene, kjøpte den hos a-dekk sammen med kittet

Intercoolermontert.jpg

har du a-dekk kittet? har du begynt og montere det? har du noen bilder av motor romet?

beklager avsporingen

Skrevet

Intercoolermontert.jpg

har du a-dekk kittet? har du begynt og montere det? har du noen bilder av motor romet?

beklager avsporingen

Har mange bilder, si hva du vil se, og send meg e-mail adr di så sender jeg på mail :) . går så tregt og laste opp på photobucketen :? .

Skrevet

m30b32,en er skikkelig istykker kjørt... bilder i prosjekttråden min.

har ikke a-dekk kittet nei.

har nå fått tak i en 745i motor som blir montert iløpet av vintern.

conan: ser litt liten ut den coolern,men den rekker vell till 350hk? er vell bedre til større den er??

blir mitt første turbobygg dette så er fortsatt litt grønn på d.. d jeg har lært har jeg stort sett lært her og ppf

takker for hjelp og bilder!

Skrevet

Coolern er dyp så den er ikke såå liten. hehe. Den holder nok for 350 ja skulle jeg tro. men er jo bare og fikse en cooler med flere rader, men ikke lengre så den får plass der. Husker ikke måla på den her og nå, men er jo bare og ta en fon til a-dekk, så får du svar på effekt i kittet hans. Mener han sa det var rundt 350-400 jeg.

Skrevet
Coolern er dyp så den er ikke såå liten. hehe. Den holder nok for 350 ja skulle jeg tro. men er jo bare og fikse en cooler med flere rader, men ikke lengre så den får plass der. Husker ikke måla på den her og nå, men er jo bare og ta en fon til a-dekk, så får du svar på effekt i kittet hans. Mener han sa det var rundt 350-400 jeg.

min er vertfall dobbelt så stor.. er plass til den og. skal ta noen bilder eg.. men den som er avbildet holder lenge... se på hva biler har org feks..

Skrevet

jeg kjøpte min av en kompis som handla den på mts autoparts. er go for ca 600 hk. har pre-facelift bil og har ikke kappa no nevneverdig for og få den til og passe.

27082007003.jpg

med frontplate på:

07092007002.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...