glenn.G Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 koffert lokk e36 sedan? har du det? desverre
MSpeed Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hvor mye for e36 frontlyktene? kunne du ha tatt bilde av baksiden av prosjektoren?
glenn.G Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Hvor mye for e36 frontlyktene? kunne du ha tatt bilde av baksiden av prosjektoren? det kan jeg gjøre men har bare den ene da. sender deg pm i morgen med bilde
MSpeed Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hvor mye for e36 frontlyktene? kunne du ha tatt bilde av baksiden av prosjektoren? det kan jeg gjøre men har bare den ene da. sender deg pm i morgen med bilde Hadde vært bra det.. mens du tok bildet så hadde det vært fint om du kunne se om prosjektoren er rund eller oval:) trenger å vite dette da prosjektoren skal inn i en vw rallye lykt
rotor von schnell Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Har du instrument som passer i e30 325i 86mod?
glenn.G Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Hvor mye for e36 frontlyktene? kunne du ha tatt bilde av baksiden av prosjektoren? det kan jeg gjøre men har bare den ene da. sender deg pm i morgen med bilde Hadde vært bra det.. mens du tok bildet så hadde det vært fint om du kunne se om prosjektoren er rund eller oval:) trenger å vite dette da prosjektoren skal inn i en vw rallye lykt pm sendt
glenn.G Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Har du instrument som passer i e30 325i 86mod? det har jeg
conan Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Har du oljefilter braketten til m20b25 motor liggende? Som er hel og tett???
glenn.G Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Har du oljefilter braketten til m20b25 motor liggende? Som er hel og tett??? sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå