Nøstbakken Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Får vel legge ut min bil eg og.. Kjøpte bilen for ca 1,5 år siden , og meget fornøyd. Diverse om bilen: Bilen er kun 68000 km dokumentert.. 18" felger på sommer dekka med og 15" til vinter bruk.. m3 lykter bak og kvite blinkers frame og bak. m3 innstats bak. Dtm front leppe, som trenger eit nytt strøk lakk etter som det har vore ein god piggsvin sesong e46 m3 bagsjerom spoiler på vei. simons efektanlegg. har og den berømte rullegardina Jvc Headunit med uttak for ipod og andre lyd kjilder , 10"*2 punch p2, klasse d fosterker Boshmann. pioneer forsterker på høytalerene rundt om, som også er pioneer høytalere og 1,5farads kondensator levert av rockford. TomTom navigasjon Lyse gråt Interiør. Tektyl behandla. Videre planer: M3 fanger hadde vert fint , bygge videre på anlegget. m3 intriør hadde og vert på sin plass. Kom gjerne med komentarer og spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ser ut som en pen og ryddig e36. Sykt lav km.stand på en så gammel bil. Du har vært heldig hvis den stemmer.. Sjelden vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hvis km-stand stemmer har du vært heldig med denne! Litt mer senk foran og M3-speil så vil det hjelpe veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Lurer virkelig på hvem som har eid bilen før deg siden den ikke er brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Sikkert noen som har "shippa" båten ut på en av landets øyer med 1km vei... Blir ikke så mye råning der vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ser ut som en pen og ryddig e36. Sykt lav km.stand på en så gammel bil. Du har vært heldig hvis den stemmer.. Sjelden vare Ja var heldige der ja.. var sel usikker på km standen når eg var å såg på den... men service hefte stemmer og hadde bilen hos naf og hos Bavaria haugesund så såg over bilen før eg kjøpte. som kom med noken bra komentarer til bilen.. Så heldig har eg vært.. jobber på sjøen, samma som han som eg kjøpte den av , so eg jo borte halve året .. hjelper på med årene det på km standen ... M3 speil hadde vore fett og litt senking framme.. kommer kansje med tida .. men er ikkje dei beste veiena på Bømlo .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 kom meg fint fram med 60-30 senk på bømlo jeg Er ikke så ille veier der hullmessig da. Mest smale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 kom meg fint fram med 60-30 senk på bømlo jeg Er ikke så ille veier der hullmessig da. Mest smale Er litt hul og fartshumper der eg bur,, men ellers er da jo ikkje så gale so du seier.. kor mykje bør eg senke den.. er ikkje heilt inn på senke sett.. berre skifte fjører eller heile driten .. kor mykje kommer det ca på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg syntes 60 foran var litt for lavt. Rubbet litt med folk i bilen og 18". jeg ville gått for 40mm senk foran og 20 eller 30 bak. Leppa di gjør jo fronten ganske lav også. Bytt både dempere og fjærer når du først er igang Da får du best resultat. Har litt inntrykk av at originaldempere aldri varer spesielt lenge med senkefjærer på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 får sjå med tiden . blir ikkje første prioritet , men er på lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Pen is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har du litt penger å bruke er vel m-tech understell verd d senket bil med komfort er vel en god kombinasjon Men hvorfor har du laget denne tråden i alt mulig seksjonen i tillegg til den du har i show off delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 ein liten glip.. beklager for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå