Gå til innhold

Min 318 is

Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel legge ut min bil eg og..

Kjøpte bilen for ca 1,5 år siden , og meget fornøyd.

Diverse om bilen: Bilen er kun 68000 km dokumentert..

18" felger på sommer dekka med og 15" til vinter bruk..

m3 lykter bak og kvite blinkers frame og bak.

m3 innstats bak. Dtm front leppe, som trenger eit nytt strøk lakk etter som det har vore ein god piggsvin sesong

e46 m3 bagsjerom spoiler på vei.

simons efektanlegg.

har og den berømte rullegardina

Jvc Headunit med uttak for ipod og andre lyd kjilder , 10"*2 punch p2, klasse d fosterker Boshmann.

pioneer forsterker på høytalerene rundt om, som også er pioneer høytalere og 1,5farads kondensator levert av rockford.

TomTom navigasjon

Lyse gråt Interiør.

Tektyl behandla.

Videre planer: M3 fanger hadde vert fint , bygge videre på anlegget.

m3 intriør hadde og vert på sin plass.

s73f0320pm0.th.jpg

s73f0322cn7.th.jpg

s73f0325pw0.th.jpg

dsc01410fc5.th.jpg

img1908zx6.th.jpg

Kom gjerne med komentarer og spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en pen og ryddig e36. Sykt lav km.stand på en så gammel bil. Du har vært heldig hvis den stemmer.. Sjelden vare :)

Ja var heldige der ja.. var sel usikker på km standen når eg var å såg på den... men service hefte stemmer og hadde bilen hos naf og hos Bavaria haugesund så såg over bilen før eg kjøpte. som kom med noken bra komentarer til bilen..

Så heldig har eg vært.. jobber på sjøen, samma som han som eg kjøpte den av , so eg jo borte halve året .. hjelper på med årene det på km standen ...

M3 speil hadde vore fett og litt senking framme.. kommer kansje med tida .. men er ikkje dei beste veiena på Bømlo ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom meg fint fram med 60-30 senk på bømlo jeg :) Er ikke så ille veier der hullmessig da. Mest smale :P

Er litt hul og fartshumper der eg bur,, men ellers er da jo ikkje så gale so du seier..

kor mykje bør eg senke den.. er ikkje heilt inn på senke sett..

berre skifte fjører eller heile driten .. kor mykje kommer det ca på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes 60 foran var litt for lavt. Rubbet litt med folk i bilen og 18". jeg ville gått for 40mm senk foran og 20 eller 30 bak. Leppa di gjør jo fronten ganske lav også. Bytt både dempere og fjærer når du først er igang ;) Da får du best resultat. Har litt inntrykk av at originaldempere aldri varer spesielt lenge med senkefjærer på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...