Gå til innhold

spørsmål ang 330ix

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen godtfolk

Da har jeg etter en lang tenketid kanskje klart å bestemme meg for og importere en 2001 mod 330 ix fra tyskland.

Har etter mye tenke tid gitt opp å mekke og skru på bil.

Har rett og slett funne ut at jeg ikke har tid til slik lengre.

Personelig Er jeg sikker på at jeg ble født med vinkelsliper og drill i hendene og håret mitt besto av stål trå og jeg var ikke som andre nordmenn født med ski på benen neida benene mine besto av to løftebukker og dette kan fortsette i det evige er også sikker på at jeg hadde skrutrekkere som fingere.

har pusset og jobbet på biler så lenge jeg kan huske og nå er jeg dritt lei og skru og har funnet ut at jeg skal bytte ut 2 av bilene mine en BMW e36 325I som er i bra stand men trenger en stasjonsvogn pga bikkja ble 50 kilo mer enn beregnet, har også en subaru justy som hyler på siste værs, bilen lever et eget liv og bråker mer enn et jagerfly! Høl i potta? Nope den er sånn og orker ikke og finne ut hvorfor heller.

Eneste positive med den bilen er av det går ann og åpne sjafør døren ettersom det og pansere er det eneste som kan åpnes.

Man kan jo sefølgelig åpne vinduene men sveiver man de fort nok ned skal du nok se at vinduet ikke kommer opp igjen=) så er en skikkelig gøyal bil! NOT!!!

Så etter mye surfing på nettet (mobile.de) har jeg funnet ut at det er dags for og importere en 330 ix touring.

Må ha ix pga det er en jævlig bratt bakke opp der jeg bor.

Så jeg lurer om noen har noen tips på hvordan det er og importere en slik bil til norge er det mye pappirarbeid?

Er det lettest og få et firma til og importere en slik bil til norge?

Noen som har erfaring med import som kunne tenke seg og dele det med meg?

Er bmw 330 ix en bra bil er det noen kjente feil eller noe jeg bør passe på når det gjelder en slik bil?

bilder av en av bilene som vurderes:

http://i18.ebayimg.com/07/m/000/84/42/de7a_24.JPG

http://i23.ebayimg.com/01/m/000/84/42/e016_24.JPG

http://i2.ebayimg.com/03/m/000/84/42/e0ab_24.JPG

og for de som lurer på om jeg kommer til og lengte etter noe og skru på så svarer jeg JA jeg vil tippe at jeg kommer til og kjøpe meg et e30 prosjekt:) en gang hehe

mvh stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo xd virker jo meget intressangt da diesel er jo temlig mye billigere enn bensin for tiden så da trur jeg kanskje en xd blir mere intressangt.

angående hva bikja spiser så spiser han alt mulig, fant ut at han hadde hentet seg et handbrekk i bua, som han lå og koste seg med her om dagen hehe:P

men grunnen til at ble større en beregnet er fordi han er blandings hund, trur ikke vi ble informert at han var blanda med et monster hehe.

så alt som kan etes eter han bortsatt fra stein hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...