mudbug Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hei! Jeg fikk litt leaksje under power steering beholder. Jeg tror at kanskje klemmer er ikke sikkerlig stramt. har noen her byttet slange under beholderen fra før. Hva må jeg gjøre for å bytte den???. Takk for rådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg byttet nettopp de gamle klemmene på slangene rett under beholderen med noen skikkelige slangeklemmer. Det tettet lekasjen for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hei! Hvor har du kjøpt klemslange??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 biltema, torshov, shell, esso, texaco. Stort sett alle som har med bil og gjøre har slangeklemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Viss slangen er ok,kan du bare bruke et lite flatt skrujern og/eller avbiter for å ta av de gamle klemmene viss de er pressa/ikkje skrudde typen. Nye slangeklemmer kan du skru fra hverandre slik at du får de innpå slangen uten å demontere den og deretter skru de sammen igjen innpå slangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå