Singda Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 har netopp montert turbo på bilen nå , den har stått på sånn garasjebukk og vinterfelgene for å få den litt opp i høyde, etter ca nesten 2 mnder tok jeg den ned igjen, å da sto ratet endel til høye imens hjulene sto rett frem, så funka servoen veeeldig dårlig. lagde slike "gnåle" lyder og det var skikkelig tungt å svinge, veit ikke hva det kan være men jeg har skudd opp traversen og det ene styrestaget på venstre side, kan det ha noe med det å gjøre?
majuz Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Kanskje noen har vært og stjålet all servoveska di (er vel ikke det det heter men, du skjønner hva jeg mener) Samme symptomer iallefall, gnåler noe jævlig og tungt og vri på rattet..
Mexos Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Styrestaget har nok noe med at hjulene dine står skjevt å gjøre ihvertfall
Boddiz Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Første bud er å sjekke servoolja i alle fall:)
Magge Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 da har jeg ett litt dumpt spørsmål... skal nivået på servoveska ligge mellom max og minimum? eller skal den ligge på max? har hørt at det minste slingringsmål kan ha betydning her
Singda Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 takk for svar folkens fant ut at servo olja mi besto av gjørmevann skjønner ikke helt hvordan det har gått seg til men,hehe sikkert jeg som har klæbba litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå