cytec Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 lurt på å kjøpe angeleyes til bilen, e36 320i 98mod coupe. noen som veit om noen bra nett sider eg kan se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 bsbildeler.no, styling-tech.no, streetdesign.no, +++ men kjøp svarte, drit i chrome. fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 gsbildeler, koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 eg har Angeleyes fra bsbildeler no. men dei er ødlagt. så vil ikkje kjøpe dei igjen. men korleis vil dt bli å montere xenon kit i fjern lysa på hella sine Angeleyes ? har ein kompis som kjøpte hella sine, å på dei er dt ein plugg som du setter pæra inn i å som festes i lykta. å den pluggen passer ikkje til xenon pæra siden kablane kjem ut bak pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 du kan få bytte mine chrome mo dine orginale ink blink om det er intressant:) Ikke strøkne lykter da noen har satt i litt for sterke pærer i fjernlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hella Angeleyes hos bmwspesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cytec Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 du kan få bytte mine chrome mo dine orginale ink blink om det er intressant:)Ikke strøkne lykter da noen har satt i litt for sterke pærer i fjernlyset nettopp dt er har gjort i mine. å der er reflektoren ødlagt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 fine hos meg bare "glasset" som har fått en stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 xenonkungen. se har innsatts i ccfl... har de selv, og de lyser like bra på dagen som natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hadde godt for hella lykter! Siden det oxo er orginalt til bmw. Og di andre billig lyktene man kan få kjøpt er som regel dårlig kvalitet værtfall dem kompisen min kjøpte på GS . Ringene rundt i lykta begynte å svikte mer å mer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 bsbildeler.no, styling-tech.no, streetdesign.no, +++ men kjøp svarte, drit i chrome. fysj! godt du kommer med de største drittplassene å kjøpe ting fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 www.ebay.com så kjøper du ccfl ringer til ettermontering.. det synes ihvertfall jeg er penest!! ser så stygt ut med orange AE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 umnitza.com Oem lykter ferdig med ettermontert xenon og evt xenon om du ønsker det. drit i inpro dillet! Og hella har altfor små ringer. Ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hella har altfor små ringer ja. Jeg har chrome lykter fra FK, knall !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå