Gå til innhold

Ett par spørsmål, E34

majuz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hopp, har ett problem ved at bilen rister når jeg ligger i 70-110kmt i timen.. Og jeg lurte på om noen har noen forslag til hva grunnen kan være, evt hvordan jeg finner det ut...

Det første jeg tenkte på var at dekkene ikke har avbalansert, men prøvde og skifte til noen andre dekk jeg hadde liggende og problemet var der enda..

( Det kan selvfølgelig hende at begge settene med dekk ikke er avbalansert, men hvem vet.. )

Har hørt rykter om at en gåen hardykobling kan forårsake dette også, har tatt en titt på den, og den har noen sprekker.. Men ikke noe veldig kritisk..

Kan det være den? Bare lurte på om noen hadde noen tips til hvordan jeg skulle finne ut dette.. :)

Har en annen sak også, holder på og skifte girkasse, så må jeg skifte slavesylinder også.. Bare lurte på om det er noe spesielt jeg burde ta hensyn til da.. Mener og ha lest at jeg må lufte osv hvis jeg skal bytte slavesylinder..

Er det noe mer? Enlighten me! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hardy'n ja.

Trekk en slange mellom luftenippel på slavesylinder og luftenippel på venstre calipter forran. Skru opp luftenippelene og pump på bremsen. Pump ikke reservoaret tomt. (noe det ikke burde bli) ;) Skru til luftenippelene og ta av slangen. Burde funke nå.

Kan og lufte den som du gjør med bremsene, pumpe, pumpe, lufte. pumpe, pumpe. Ja, du skjønner greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...