Gå til innhold

topp til m20b25 m ppf dobble race ventil fjærer helge tilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger toppen min. 2000mod strøken topp med ventiler og dobble race ventilfjærer.

har også brukt kam og løftere

3000kr for alt. selges kunn samlet.

99494575 el pm

sms besvares ikke

helge tilbud 2500.

Skrevet
2,5l toppen er vel 885.

det er en 2000mod amc topp med std ventiler osv ja. har en brukt kam. men den er ikke montert

Ikke for å være kjip men AMC-toppen er en 320 topp med 325 ventiler, dvs at kanalene er alt for små osv ifht en original 325 topp.

Skrevet

det er en mellom ting av 2l og2.5l fordelen men det er at ved trimming så får lufta får større hastighet og dermed bedre fylling. så dette er ikke noe bakdel. og blir denne toppen porta så er dette en bedre topp en 2,5l topp fordi det er bedre matrialer for toppen.

Skrevet
det er en mellom ting av 2l og2.5l fordelen men det er at ved trimming så får lufta får større hastighet og dermed bedre fylling. så dette er ikke noe bakdel. og blir denne toppen porta så er dette en bedre topp en 2,5l topp fordi det er bedre matrialer for toppen.

Tror ikke det er helt korrekt. En jeg kjenner brukte en slik topp på en M20B25 turbo da fikk han bare 400hk ved 1.5 bar. En annen på forumet her leverte en slik topp til PPF og den måtte portes noe sinnsykt før den ble bra. Greit nok at materialet er bedre men de må bearbeides mye før de kommer opp på original 325 nivå.

Skrevet

det skiller ikke så mye nei. og det med at lufta får støre hastighet stemmer iallefall på sugemotor.

men det et fett. jeg skal ha 3000kr for alt og det er mindre en ventilfjærene koster. og de er nye.

sånne kjenner en som og kameraten min osv komentarer t ser ikke jeg som på god info.

fin en anna salgs tråd og ødeleg

Skrevet
det skiller ikke så mye nei. og det med at lufta får støre hastighet stemmer iallefall på sugemotor.

men det et fett. jeg skal ha 3000kr for alt og det er mindre en ventilfjærene koster. og de er nye.

sånne kjenner en som og kameraten min osv komentarer t ser ikke jeg som på god info.

Du får spørre Henning Engen på www.bmwpower.no da..

Skrevet

han har jo brukt fabriks ny orginal bmw topp skriver han jo på sia si

Skrevet

Ja, han tok jo til fornuft og bytta ut AMC-toppen han hadde.

Skrevet

Ja, han tok jo til fornuft og bytta ut AMC-toppen han hadde.

denne toppen kan jeg være inntr i!hvilken type race fjærer der dette? mye brukt? kjører med en ny amc topp på min selv.

engen fikk vel ut 385hk på 1.5bar, så vidt jeg husker har "stian329" samme topp som har bremset over 500hk på samme trykk.

skal bli artig å se hva min yter på m20b23

la ved et bar bilder av min amc som er skikkelig bearbeidet..

eksosportAMC.jpg?t=1192963888

overblikkAMC.jpg?t=1192963987

inportAMC.jpg?t=1192964076

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...