knut_olestad Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 bortsett fra at felgene koster 6500 pr felg så er det jo greit har jo noen andre alternativer her da.. men det er jo seff 5 bolt må vel kansje bare kontakte forhandlere å høre om det er mulig å oppdrive 4 bolt.. Et annet alternativ er jo å bytte til M3 nav og bremser, koster noen kroner, men det åpner seg en helt ny verden av felgmuligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 skrev en post om dette i prosjekt tråden min.. men dårlig svar i den gitt.. der spurte jeg i hvertfall om det gikk ann å bytte om til m3 nav istedenfor.. at disse ville passe rett over.. jeg må bytte hjulnavene mine uansett. fordi gjengene er runde på mange av bolthullene.. så hvorfor ikke slenge på 500 kr ekstra pr hjørne for å få 5 bolt liksom. har abs på bilen. ellers har jeg flere felger å velge mellom.. bla disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 ingen som kan svare meg på om hjulnavene fra M3 passer over til min 325 med abs ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Synnes alle di felgene var fine jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja alle de er fine.. synd de skal vere så forbanna vanskelige å få i 4 bolt i riktig innpress.. det er derfor jeg ville ha byttet til M3 hjulnav.. men ser ikke ut som det er noen som vet om de passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå