BMWtotti Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Var inne hos koed.dk og lekte meg litt med å se hvor mye hvite baklykter og hvite sideblink kom til og koste. Dette og pærer pluss litt småtteri kom på ca 1800 dkk. Syntes dette var veldig billig. Blir vel ca 1850nok. Det jeg lurte på da var om jeg må betale moms i tillegg når de kommer til norge? Sikkert noen som har handla hos koed som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Da du må legge til 25%mva og i tillegg relativt dyr frakt vil det sannsynligvis ikke lønne seg å kjøpe fra Danmark. Må nok sannsynligvis handle for 4-5lapper før det vil lønne seg, med mindre du har et ekstremt godt tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 http://www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Fortollingsgebyr og frakt kommer også i tillegg, bruk kalkulatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ble vist ikke så billig alikevell dette. Tror jeg får kjøpe i Norge gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 baklykter finner du billig på Ebay. vil tro du får baklykter til en 700kr inkl. frakt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 baklykter finner du billig på Ebay. vil tro du får baklykter til en 700kr inkl. frakt der Det var jo ikke så ille da. Er det mye pes med å handle på Ebay. Har ikke gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 https://www.koed.dk/9.0NO.asp?undermenuid=34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 baklykter finner du billig på Ebay. vil tro du får baklykter til en 700kr inkl. frakt der Det var jo ikke så ille da. Er det mye pes med å handle på Ebay. Har ikke gjort det før? er ikke no spesielt pes. Man betaler Via Paypal og får pakken i posten 1-2 uker etterpå Som regel. Man får nøye instruksjoner om hva man skal gjøre når man har kjøpt en vare Så er det kjekt om man får selger til å sende pakken som gave slik at man slipper unna momsen http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... enameZWDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå