Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Trenger deler, så STÅ PÅ!! He-he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Syns det er litt morsomt at en 15-åring svarer slik jeg.... Hvis man kjører opp en bakke og man VET det er veiarbeid på toppen med byggegjerde osv, ligger det vel litt fornuft i å ta det rolig? Har ikke noe med at man "ikke tør". Drive å ligge breit på en slik plass høres noe vågalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Syns det er litt morsomt at en 15-åring svarer slik jeg.... Hvis man kjører opp en bakke og man VET det er veiarbeid på toppen med byggegjerde osv, ligger det vel litt fornuft i å ta det rolig? Har ikke noe med at man "ikke tør".Drive å ligge breit på en slik plass høres noe vågalt ut. Kanskje det er en av grunnene til at 15-åringer ikke får ta kjøre lisens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro? Bra du bruker bilen mener jeg! Hva f... kan han forvente når han legger ut en sånn dum ting på ett åpent forum?? Har ikke noe imot andre som er harde på gassen, det kan jeg sikkert være sjøl og. Men det er som regel da det går gæernt, og da må en også kunne ta konsekvensene av det..! Kanskje han ville dele det med oss da? Er vel ikke noe galt med det? Om han vil tyne den stakkars compacten for det den makter og har, og litt til, må han da få lov til det. Han klager vel egentlig bare på de arbeiderne som har flytta gjerdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Syns det er litt morsomt at en 15-åring svarer slik jeg.... Kom vel heller ikke som noe sjokk at du skulle være geniet her, igjen. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Kan ikke si at noen av dere er noe smarte Kom til Leder azeton for råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Kan ikke si at noen av dere er noe smarte Kom til Leder azeton for råd Når jeg tenker over det skjønner jeg egentlig ikke meningen med den tråden her anyways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 dette er ikke et veiarbeidsområde. det er et byggefelt, der jeg er godt kjent, og det gjerdet har stått på samme plass i 3 måneder. det eneste som er på toppen av den bakken er kontoret til jobben min. jeg har sladda gjennom den svingen siden jeg kjøpte bilen og JA jeg klager på at de arbeiderne flytter gjerdet så langt ut i veien at halvparten av de som skulle på jobb den natta holdt på å enten plante bilen i gravemaskinen på toppen eller ta med seg gjerdet på vei rundt. forresten toro, så kan vi jo likegodt bytte bil da. hvis du mener det er så fælt gjort å leke litt så trenger du tydligvis ikke noe mer enn 102hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Mange pruppehuer her! La nå folk gjøre som de vil da uten at dere skal komme og væra lovenslange arm!!! Husk hva dere selv har gjort da Tror ikke det er en eneste person her som ikke har lagt ut ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 legger ut røøvhålet hver dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 "dette er ikke et veiarbeidsområde. det er et byggefelt, der jeg er godt kjent, og det gjerdet har stått på samme plass i 3 måneder. det eneste som er på toppen av den bakken er kontoret til jobben min. jeg har sladda gjennom den svingen siden jeg kjøpte bilen" Minner litt om div gamle folk etter sammenstøt... "Jeg har kjørt denne veien i 45 år, og det har aldri kommet bil fra høyre før...." "Jeg har kjørt dette krysset i 30 år, og det har aldri vært rundkjøring her før..." Trafikk bildet kan forandre seg.... Forøvrig KAN det jo hende det er noen jævel unger eller andre som har vært full av fan og satt gjerdet ut i veien. Rart om bygnings arbeiderne har satt enden av gjerdet så langt ut i veien... Men hva vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 ""dette er ikke et veiarbeidsområde. det er et byggefelt, der jeg er godt kjent, og det gjerdet har stått på samme plass i 3 måneder. det eneste som er på toppen av den bakken er kontoret til jobben min. jeg har sladda gjennom den svingen siden jeg kjøpte bilen" Minner litt om div gamle folk etter sammenstøt... "Jeg har kjørt denne veien i 45 år, og det har aldri kommet bil fra høyre før...." "Jeg har kjørt dette krysset i 30 år, og det har aldri vært rundkjøring her før..." det er akkurat som å høre bestefaren min det... bare tragisk at han er 88 år og personen som har starta denne tråden er forhåpentlighvis litt yngre en bestefar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Veien svingte plutselig brått til venstre, noe jeg IKKE gjorde.. Jaja.. Mange av oss som har laget dele bil på den måten desverre. Glad jeg er en av dem som har fått feile og lære med kun delebil som resultat. Snart 40 år på nakken, og sikkert ikke driti meg ut for siste gang ennå. Skjønner du blir forbanna utifra hva du startet tråden med her, og kan jo fatte at den store finger og fyfy fra oss "oldboys" fyrer oppunder ennå mer. Sier en ting jeg.. Have fun mens du lever, men sørg for og lev lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 forresten toro, så kan vi jo likegodt bytte bil da. hvis du mener det er så fælt gjort å leke litt så trenger du tydligvis ikke noe mer enn 102hk... Hehe... Det er egentlig ikke verdt å bruke tid på å gidde å svare her inne engang. Meen.. Hvorfor gidder du å legge ut en sutre melding på et forum som bimmers om at du holdt på å smelle bilen din igår, når alt var helt din egen skyld? Da må du regne med alle slags mulige kommentarer. Om du herjer med bilen din bryr meg midt oppi der sola ikke skinner! Leser du det siste inlegget mitt en gang til så ser du jeg skriver at jeg kan være hard på gassen selv, så jeg sier ikke det er fælt gjort, bare at det er som regel da ting skjer. Har fått erfare det selv..har jeg lært av det? Jeg burde ha gjort det...men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg er også hard på gassen..flere kan bekrefte det..men jeg hadde ikke kjørt fort på et sted jeg visste det jobba arbeidere i veien! Hvis du eller noen av kollegaene dine hadde planta bilen sin i det gjerdet, mener du at det da var arbeidernes skyld? "Øy, det gjerdet SKAL stå der det har stått i 3 måneder, FFS!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå