SilenCer Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hei.. Noen her med E46 som har denne spoileren på bilen sin? "ICC M3 spoiler koffertlokk E-46 sedan" Hentet fra gsbildeler.no Det jeg lurer på er hvor lang spoileren er i CM? Eller hvor langt et koffertlokket på E46.. Takker for svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg tror jeg må være gal i hue.. fikk ikke sove nettop så slang innom her en tur å titta og kom på at onkel har en slik på bilen.. så vassa ut i kulda i boksern og målte opp 116cm var den ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg tror jeg må være gal i hue.. fikk ikke sove nettop så slang innom her en tur å titta og kom på at onkel har en slik på bilen.. så vassa ut i kulda i boksern og målte opp 116cm var den ca. LOL! gale gale mann altså ser servicen på Bimmers er ikke så aller verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Alt for bimmer medlemene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hehe yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 ikke dårlig gett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg tror jeg må være gal i hue.. fikk ikke sove nettop så slang innom her en tur å titta og kom på at onkel har en slik på bilen.. så vassa ut i kulda i boksern og målte opp 116cm var den ca. Haha, strøkent gjort Da veit jeg det, takk skarru ha.. Håper du ikke ble syk eller no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå