Hankook Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... W+325i+E30 Noen som har prøvd chip herfra? Noe å anbefale, følte att dette var for billigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 til den prisen skader det jo ikke å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 er det ikke muligt at den kan ødelegge noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 er ikke godt å si, har hørt om flere som er misfornøyd med den chippen.... flytter turtllsperren men ellers vet eg ikke noe mer. har en slik selv, kansje er min motor dårlig innvendig, men har ikke merket noen effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Uten at jeg har kjøpt chip, kan jeg hvertfall si at Norman på trimchip er å anbefale. har snakket med han å han vet hva han driver med. Det skal nå sies at det som regel ikke er noe særlig å hente på en sånn chip uten andre mods, men du kan jo dra den lenger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg har chippet bilen min hos han... Det er jo en turbodiesel da, og mest sannsynlig litt mer effektøkning enn det der, men prisen var jo også en helt annen Norman har hvertfall peiling og jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Han har kjempe peiling. snakket med han selv.. kjøpte chip og instalerte den=) Bilen fjusket og gikk dårligere enn orginalt. Jeg kan godt være skrekk eksemplaret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Han har kjempe peiling. snakket med han selv.. kjøpte chip og instalerte den=) Bilen fjusket og gikk dårligere enn orginalt. Jeg kan godt være skrekk eksemplaret.. Har du snakket med han etterpå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå