kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 deler eller i en bøtte som du skal støpe med..?
Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 ka d meine?? ikkje heilt me på denn.???? men kan du hjelpa meg kor eg kan få tag i denn cstolpen??
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 på en svensk side... har linken på pcen hjemme hos meg.. ekke der nå... skal legge den ut til deg i morgen kveld...
Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 c-stolpen er den samme m3 eller ikke. er faktisk plast utenpå c-stolpen på m3 fra motorsport fabrikken og delene får du kjøpt på http://www.gsbildeler.no/ koster litt på gs da men. har du ikke så mye penger eller er glad i å spakkle anbefaler jeg www.adolfsson-motorsport.com siden er nede nå,men kommer sikkert opp igjen.. skal være bra passform,ser svenskene skryter av dem på ppf
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 eller koed da.... de har vel alt som gs har, men til en billigere peng
Nordmannen Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 eg har glassfiber kittet som di seller på koed... var bra passform osv.... men må ha denn c stolpen i glassfiber... de var ij c stolpe i dette kitte... kor kan eg få tag i c stolpe i glassfiber henn???
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 www.adolfsson-motorsport.com der selger dedet... var samme linken jeg hadde som han lenger oppe på siden-....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå