jon///M Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 har sett litt på black diamond skiver til min bil da jeg kommer til å "oppgradere" bremsene litt i vinter. det jeg lurer på er: fins det black diamond skiver bak? finner det ikke til min e34 525ia. er di mye bedre en ebc sine turbogrove skiver? ser di er en del dyrere. er det verd å gå for black diamond frammfor ebc sine? noen som har prøvd disse?
The_transporter Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 jeg har black diamond på min e39,og syns dette er utmerket tåler mye varme... bremser GODT men ferrodoklossene jeg kjøpte med støvet VELDIG mye...
Cato84 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 kjører selv med blackdiamond skiver hele veien rundt og ferodo DS2500 klosser fram med ebc klosser bak på min mazda 323 GTR Sedan "banebil" og disse fungerer utmerket iforhold til vanlige. Klossene biter bare mer og mer etter de har blitt kjørt varme! Er absolutt å anbefale!
jon///M Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 har hørt at de kan ha en vane for å sprekke. stemmer dette?
The_transporter Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 blackdiamond sprekker vel ikke så lett vel?
Cato84 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Har ikke hørt at de er noe spesielt utsatt. Men er jo det at borrede skiver skal visst være utsatt for å sprekke når de blir utsatt for veldig hurtig nedkjøling, kjøring i vanndammer og lignende!
jon///M Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 di jeg har funnet på gs er vist borret ser det ut som. har søkt på forumet her og på bmwccn og det ser ut som di ikke har fått noen god omtale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå