Gå til innhold

Tråden om min bil: '02 BMW 520iA AC Schnitzer

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempe flott bil, likte spesielt sideskjørtene kombinert med fanger, pen overgang!

Åj! Morsomt å se at det er flere enn meg som har lagt merke til det :)

Fra siden av synes jeg front-, side- og hekkskjørt matcher veldig bra - overgangen er, som du sier, pen og elegant :)

Når man derimot ser bilen forfra, så synes jeg frontskjørtet ser sørgelig kjedelig ut.. M-fanger gjør seg bedre, dog er facelift-front med ACS leppe mer sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig fin E39, skikkelig gjennomført, en inspirasjon til alle oss E39 eiere :)

Det var fine ord, tusen tusen takk :)

Det skal sies at det går mange pene E39'er rundt om på veiene. Det er tydelig at prisen på dem begynner å bli såpass overkommelig at de er blitt mer tilgjengelige for yngre, mer bilinteresserte folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovde dere interiørbilder, og her kommer de. Må bare beklage litt varierende kvalitet, men det var bare disse som var på PC'n.

CIMG0349.jpg

CIMG0345.jpg

CIMG0382.jpg

CIMG0383.jpg

CIMG0384.jpg

CIMG0385.jpg

CIMG0386.jpg

På noen av bildene sto setene innsmurt med pleiemiddel, derfor kan setene på disse bildene se noe skjoldete ut.

Noen bilder av bilen på vinterfelgene:

CIMG0335.jpg

CIMG0334.jpg

CIMG0331.jpg

CIMG0328.jpg

CIMG0324.jpg

CIMG0319.jpg

CIMG0314.jpg

For øvrig er det ikke usannsynlig at bilen vil bli annonsert for salg i løpet av overskuelig framtid, da lysten på noe nytt har begynt å melde seg for alvor...! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bilen din. sett den noen ganger i byen :) men hvor har du fått tonet rutene eller? i byen heller?

Har fått tonet rutene hos Autoteck på Stakkevollveien. Greie priser og meget bra arbeid. Ble veldig godt fornøyd med jobben, og blir uten tvil å benytte dem til å legge solfilm på min neste bil.

De treffes på tlf. 99242000 og 77618400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bilen din. sett den noen ganger i byen :) men hvor har du fått tonet rutene eller? i byen heller?

Har fått tonet rutene hos Autoteck på Stakkevollveien. Greie priser og meget bra arbeid. Ble veldig godt fornøyd med jobben, og blir uten tvil å benytte dem til å legge solfilm på min neste bil.

okei. har ringt de gjevnlig siden ja, sept. men de tar aldri tlf. og det er ingen i butikken... litt rart konsept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. har ringt de gjevnlig siden ja, sept. men de tar aldri tlf. og det er ingen i butikken... litt rart konsept :)

Ja, har opplevd det selv noen ganger.. men når du først får tak i dem og satt bilen inn hos dem, så blir jobben bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Visste ikke av denne bilen her før nå, men da jeg fant annonsen på autodb, så måtte jeg jo nesten lage tråd om den: :lol:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=629959#629959

Meget pen bil dette her som nevnt i den andre tråden. :)

hehehe! Det var morsomt, dette er kanskje eneste bilen på Bimmers som har to tråder? :lol:

Bilen er pen å se på synes jeg, er blitt godt fornøyd med dens utseende. Litt vemodig å skulle selge den, men jeg har hatt den i over tre år og er lysten på noe nytt å "kaste bort" penger på for å få slik jeg vil ha den.

Vet ikke om du har sett bilen i byen? Bruker den i all hovedsak på sommerstid, men hvis den ikke blir solgt veldig raskt så kan du godt få ta en nærmere titt på bilen hvis du har lyst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke av denne bilen her før nå, men da jeg fant annonsen på autodb, så måtte jeg jo nesten lage tråd om den: :lol:

hvis den ikke blir solgt veldig raskt så kan du godt få ta en nærmere titt på bilen hvis du har lyst. :)

MoePower er utplasert hos oss denna uka, så vis du ikke har kjørt bilen hjem til f.nes så kan du komme bort å vise den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den ikke blir solgt veldig raskt så kan du godt få ta en nærmere titt på bilen hvis du har lyst. :)

MoePower er utplasert hos oss denna uka, så vis du ikke har kjørt bilen hjem til f.nes så kan du komme bort å vise den :wink:

Bilen har stått parkert på Gibostad i snart to måneder, på sommerdekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...