B_K___ Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hallais godtfolk Kan dere hjelpe meg? Har nettop vært ute å byttet instrumentbelysning på min 93 e34, gikk jo greit det men når jeg startet opp så lyste ABS lampa, å den begynte å blinke etterpå, så hva har jeg gjort feil? har jeg skadet noe elektronikk ellernosånt? Noen tips om å få ordnet det eller noen tjuvtriks for å få den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Du koblet kansje ikke fra batteriet da? Du trenger sannsynligvis få nullstilt på et verksted eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hmm, nei det gjorde jeg ikke.... skulle jeg ha gjort det? Oki m prøve å koble fra batteriet en tur i morgen da, så får vel bavaria ta hånd om saken... er vel fort gjort å nullstille dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hørt det har gått greit for noen men jeg koblet ikke ifra batteriet så måtte enn tur til tronerud får å få nullstilt. Tok vel 5 min. Bruk rabatten din om du er medlem av bmwccn. Mener det kostet rundt 4-500kr jeg. Trenger vel ikke koble fra batteriet når du alt har feilmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 oki. Jeg er medlem ja. så får vel innom bavaria i stavanger en tur i morgen da. takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det gikk greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå