Jonass Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du må regne med ca 1.3 til 1.5 på mila ved småkjøring. Langkjøring kan man komme ned mot litern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du må regne med ca 1.3 til 1.5 på mila ved småkjøring.Langkjøring kan man komme ned mot litern. Hehe er det verdt penga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja, visst du gjør som meg og kjøper 2 race katalysatorer og dropper mellompotta og går bak med doble 2 1/4 rustfritt til en f.eks supersprint potte som jeg har, så begynner det å bli verdt det Orginalt er det jo ikke lyd i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg funderer bare mer og mer over å ta opp et billån.. hadde vært bil til deg dette Stephan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg funderer bare mer og mer over å ta opp et billån.. hadde vært bil til deg dette Stephan Ja, uten tvil. Får spare opp noen kroner til og kvitte meg med de 2 andre jeg har, så blir det 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg