Gå til innhold

Hjelp! Enda en E34 er kjøpt inn..

chiller
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle aldri ha kjøpt meg en BMW, for det har jo blitt et par etter den første.

Nå har jeg kjøpt inn E34 nummer 3 i rekken! En azurblau 1994 520!

Ser rimelig strøken ut innvendig:

1669854_bilde5_ny005.jpg

med den store ferddatoren hvor alt fungerer! :D

Problemet er dashen. Når den er kald kan jeg lese alle tallene i odometeret uten problemer, men etter som dashen får varmet seg opp blir det svakere og svakere og jeg klarer ikke å lese hvor langt jeg har kjørt...

Er dette det klassiske kondensatorproblemet?

Jeg har jo også selvfølgelig planer om skinninteriør, hva har jeg egentlig å velge mellom?

Vet at E32 stolene passer, men ikke dørsidene?

Passer E39 stoler?

Er ikke veldig interisert i trepaneler, men heller ikke stoffpaneler i dørene.

Hvordan er det å sitte i M5 sportsskinn-stolene for en som er 195 og veier litt over snittet? Lurer også på hvordan det er å ettermontere el-stoler når jeg ikke har varme i setene engang fra før, ligger det noen strømkabler klare eller må det strekkes selv?

Jeg lurer også på hvordan jeg kan koble om så jeg får automatisk kjørelys?

Aller helst vil jeg ha så jeg kan bruke fjernlyset uten å flytte på bryteren, så eneste jeg noen gang trenger å gjøre er å vri om nøkkelen.

Slenger med noen flere bilder jeg:

1669854_bilde2_ny002.jpg

DSC00652.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil. Ser veldig bra ut.

Egentlig er E34 en av mine BMW favoritter sammen med E30 . Liker designet godt.

Dersom du er ute på mine kanter en dag kan du jo prøvesitte M5en min for å se hvordan du passer inn.

Sportssetene er utrolig bra å sitte i over langt tid. Skinnseter fra E32 passer rett inn. NeonMuffler satte inn el skinnseter fra en 750 for kort tid siden. Enkel sak å slenge inn, må bare mekke litt kabel for å få koblet opp el nakkestøtter bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 setene er skikkelige goe å sitte i.

Jeg sliter litt med ryggen og får altid problemer med stråling ned i beina når jeg kjøre langt.

Men i M5 setene sitter jeg utroligt godt og kan sitter der i timevis uten problemer.

Jeg er 187 høj og veier 85kg, ikke overvektig men har brei nok røv til å bli det :lol:

Jeg ville gå for M5 EL seter.

Sjekk under teppet, under fremstolene om ikke der allerede ligger ledninger til setene der.

Vil tippe at kablerne allerede ligger siden du har stor OBC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kan anbefale deg el M5 skinnseter ! :) Er som natt å dag i forhold!!!

Ikke nå problem med el setene jeg trengte bare å strekke opp en + ledning på min:) Varme sete hadde jeg fra før av.

Kan se ut som om flere anbefaler M5-setene, får se om jeg finner et størkent eksemplar.

Lekker bil. Ser veldig bra ut.

Egentlig er E34 en av mine BMW favoritter sammen med E30 . Liker designet godt.

Dersom du er ute på mine kanter en dag kan du jo prøvesitte M5en min for å se hvordan du passer inn.

Sportssetene er utrolig bra å sitte i over langt tid. Skinnseter fra E32 passer rett inn. NeonMuffler satte inn el skinnseter fra en 750 for kort tid siden. Enkel sak å slenge inn, må bare mekke litt kabel for å få koblet opp el nakkestøtter bak.

Kommer nok utover når jeg får tid for å se på både m5-setene og 750-setene.

Sjekk under teppet, under fremstolene om ikke der allerede ligger ledninger til setene der.

Vil tippe at kablerne allerede ligger siden du har stor OBC.

Det skal jeg få gjort.

Koed:

Så på koed, men de svarte skinnstolene de hadde så litt slitne ut?

samt at det nok er litt dyrt med frakt hvis jeg ikke tar meg en danmarkstur.

Får man interiøret inn i en E46 touring?

chiller, du kan få prøvesitte min hvis du føler for en tur sørover.

Har også et sett M5 dørsider i svart skinn..

Har ikke tenkt meg sørover med det første, men skal ikke se bort ifra at jeg kanskje vil ha dørsidene dine, i såfall kommer jeg nedover en tur når jeg får tid.

finfin bil! :D

tro om det der er samme fargen som jeg har på min?

Takk! Fant ut at det ikke var azurblå men orient blau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samt at det nok er litt dyrt med frakt hvis jeg ikke tar meg en danmarkstur.

Får man interiøret inn i en E46 touring?

Det blir trangt, men kan nok gå med litt godvilje og tomme bakseter, men du bør ha en backupplan med takbøyler eller noe sånt hvis ikke noen andre her kan garantere at det går.

Jeg henta komplett M5-interiør (fremstoler og bakseter med nakkestøtter, dørsider, tak, div deksler og lister, hanskerom, midtkonsoll++) for ikke så mange ukene siden, og jeg tok faktisk ikke sjansen på å hente det med Land Roveren vår (Freelander varebil), og det er jeg glad for. Jeg henta det med denne Toyota Landcruiseren (varebil):

jadazs6.jpg

Den er unektelig ganske stor.. og vel, det så slik ut:

cimg7781wy3.jpg

Hadde jeg ikke hatt tilgang på større bil hadde jeg tatt ut interiøret her hjemme, satt i to slitte stoffseter, kjørt bort og bytta alt på plassen, og dumpa stoffsetene. Det tar 15 minutter å bytte seter i E34. Tak litt lenger. Dørsider og deksler kan vente til man er hjemme. Da er jo dessuten tollen et ikke-eksisterende problem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle aldri ha kjøpt meg en BMW, for det har jo blitt et par etter den første.

Nå har jeg kjøpt inn E34 nummer 3 i rekken! En azurblau 1994 520!

Bare innrøm det . Du har sett LYSET og funnet meningen med livet bak rattet i en BMW :lol:

Du kan låne varehenger av meg derom du skal hente interiør. Tror det blir trangt i stasjonsvogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...