kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 det står jo i spenn.. så rister nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Får dårlig mellomtone av å ha den der da? Bør prøve å få den litt mer fram og lengre opp. Nederst i døra er vel den beste plasseringen man får til i e36 uten å bygge om alt, men det er ikke bare å ta hull og sette på plass da. Du må ha ei ferdig form og sette på, eller leke litt med glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 leke med glassfiber er kjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja det syns jeg også, men er jo ikke alle som har tid/mulighet/pågangsmot til å begynne med det Du kan ikke trekke deg straks du har begynt å klatte glassfiber på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 noen som har skjært hullene større? hva slags verktøy ble brukt? er litt trangt å komme til med vinkelsliper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 dremel? eller no sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 http://www.lyrichifi.no/ Her får du dørpaneler for ettermontering for høytalere, i mine øyne en langt bedre løsning. Skal ha adresse til et annet firma og, men har den ikke her på jobb. Skal prøve finne den når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... ?product=Dørpaneler_u/høyttalere&keywords=&pid=&name=&next=24&cart_id=4414796.10891 nede på sida. hentet fra www.transmedia.no de har også universale paneler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Jeg har skjært større hull å montert i 6,5" sett. Har bare fjerna kickpanelene. For nå har jeg for store høytalere til at dem passer på. Før hadde jeg Alpine 6,5". å da passa dem greit. Knakk av de "spor"klipsa på baksida av dekslene, å lagde noen distanse klosser i tre som jeg festa på innsiden. Så tok jeg noen lange skruer å skrudde rett gjennom deksel å klosse. Så såg d helt fint ut... Litt kluss å forklare. Men lett å få til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 kjøp dyre 5,25 da vel, de passer jo rett inn, legg litt i på prisen så funker de bra de og da:) Jeg kjøpte noen ganske rimelige Focal, 5,25 , de er jeg meget fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Jeg har skjært større hull å montert i 6,5" sett. Har bare fjerna kickpanelene. For nå har jeg for store høytalere til at dem passer på. Før hadde jeg Alpine 6,5". å da passa dem greit. Knakk av de "spor"klipsa på baksida av dekslene, å lagde noen distanse klosser i tre som jeg festa på innsiden. Så tok jeg noen lange skruer å skrudde rett gjennom deksel å klosse. Så såg d helt fint ut... Litt kluss å forklare. Men lett å få til.... hvordan ble lyden av dette da? blir vell ikke helt tett rundt sparkepanelet. er det ikke en fordel om lydbølgene fra fram og bakside ikke treffer hverandre. dårlig forklart men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Asfalt matter og dempespray så f.... inni hullet, å lag et tett rom. Spiller ganske bra. Men a-stolpen går ned inni der. Så kjenn litt rundt før du evnt. skjærer hull. Sånn at den ikke tar borti elementet etterpå. Litt drit å gjøre alt det, men så passer det ikke for baksiden av elementet tar borti a-stolpen. Jeg har skjært hull, å har fått pressa inn et sett TS-C171PRS fra pioneer. Å de er massive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 hvorfor ikke sette den nederst i døra? støpe en inn, bedre lyd blir det oxo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 noen som har skjært hullene større?hva slags verktøy ble brukt? er litt trangt å komme til med vinkelsliper... Hva med å skru ut kickpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 er vell ikke så enkelt å demontere kickpanelene.. med mindre du mener de plastdekslene utenpå. når jeg tenkte på å skjære hull var det snakk om i metallet bak, der de orginale høytalerne sitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå