Gå til innhold

Skjære hull til høytalere?


 Share

Anbefalte innlegg

Får dårlig mellomtone av å ha den der da?

Bør prøve å få den litt mer fram og lengre opp.

Nederst i døra er vel den beste plasseringen man får til i e36 uten å bygge om alt, men det er ikke bare å ta hull og sette på plass da.

Du må ha ei ferdig form og sette på, eller leke litt med glassfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har skjært større hull å montert i 6,5" sett. Har bare fjerna kickpanelene. For nå har jeg for store høytalere til at dem passer på. Før hadde jeg Alpine 6,5". å da passa dem greit. Knakk av de "spor"klipsa på baksida av dekslene, å lagde noen distanse klosser i tre som jeg festa på innsiden. Så tok jeg noen lange skruer å skrudde rett gjennom deksel å klosse. Så såg d helt fint ut... Litt kluss å forklare. Men lett å få til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjært større hull å montert i 6,5" sett. Har bare fjerna kickpanelene. For nå har jeg for store høytalere til at dem passer på. Før hadde jeg Alpine 6,5". å da passa dem greit. Knakk av de "spor"klipsa på baksida av dekslene, å lagde noen distanse klosser i tre som jeg festa på innsiden. Så tok jeg noen lange skruer å skrudde rett gjennom deksel å klosse. Så såg d helt fint ut... Litt kluss å forklare. Men lett å få til....

hvordan ble lyden av dette da?

blir vell ikke helt tett rundt sparkepanelet.

er det ikke en fordel om lydbølgene fra fram og bakside ikke treffer hverandre.

dårlig forklart men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asfalt matter og dempespray så f.... inni hullet, å lag et tett rom. Spiller ganske bra.

Men a-stolpen går ned inni der. Så kjenn litt rundt før du evnt. skjærer hull. Sånn at den ikke tar borti elementet etterpå. Litt drit å gjøre alt det, men så passer det ikke for baksiden av elementet tar borti a-stolpen. Jeg har skjært hull, å har fått pressa inn et sett TS-C171PRS fra pioneer. Å de er massive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...