525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 har problemer med med klima annlaegget mitt, når jeg skrur på maks på vifta kommer det såvidt luft ut. det gjelder alle plasser hvor det skall komme Noen som har noen peiling? dette er ivertfall upraktisk, bilen dugger og tar lang tid på og bli varm inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har friskluftfilteret vært byttet det siste året? http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ilters.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 vist du mener det som er i luftfilterboksen så ja, byttet til nytt pipercross innsatsfilter for noen uker siden. men problemet var før dette ble byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Nei, det er ikke det han mener. Det er micro filteret du skal bytte, helt garantert!! Ta en titt på denne linken, så fikser du det lett selv. Hadde akkurat samme problemet på min da jeg kjøpte den. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 thanx guys, dette var en lettelse og få svar på, ventet noe mye værre. da vet jeg hva som må gjøres da må jeg få tak i et mikrofilter og bytte for som mulig noen som vet hvor jeg får tak et mikrofilter? og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 gs bildeler sikkert ikke dyrt, huska ikke hva jeg betalte er en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 noen som vet hvor jeg får tak et mikrofilter?og ca pris? Koster rundt 400,- og kjøpes hos din lokale BMW shop, eller GS f.eks. Er rimelig knotete å komme til, men følg den Autopower DIY'n, så tenker jeg du fikser det. Byttet selv mitt mikrofilter i våres, herregud for en forandring etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hørs bra ut. var innom GS i dag men måtte ta ut mikrofiltret først, så de så vilken type det var. det var 4 forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Til E34 Tullball 4 stk Et med autoklima og et uten . (manuel klima). http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 det var det de sa på GS ja holdt ikke med chassi nr heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå