Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, men ikke som er så værfast, og ikke minst, man slipper "løse" deler :P

Ikke all L-optikk som i utgangspunktet skal tåle allverdens av fuktighet, men noe av det tåler nesten alt :lol:

Gi beskjed neste gang du skal ut å ta litt bilder om du vil ha selskap [-o<

Jupp :-) Det skal jeg ordne :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :P Har vært under vurdering, men har ikke hjerte til det tror jeg :/

Markedet er så dårlig for tiden, at salg nå er egentlig uaktuelt uansett, da jeg føler bilen er verdt mer en 60 000 mtp alt som er byttet, ekstra deler (ekstra sett med felger på semislick dekk)

Så den blir nok stående litt til, og får seg et M3 hjerte når jeg får spart opp nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri klart selge den :D

Den lille rusta på hjulbuene og på den ene døra, gjør at jeg ikke vil selge den, fordi jeg vil vite at når noen kjøper noe av meg, får de kvalitet på en måte :P hehe

Og det er en nokså grei sak å fikse, når jeg bare gidder å hive meg rundt :P Og ikke minst når jeg får en på forumet her til å sveise det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri klart selge den :D

Den lille rusta på hjulbuene og på den ene døra, gjør at jeg ikke vil selge den, fordi jeg vil vite at når noen kjøper noe av meg, får de kvalitet på en måte :P hehe

Og det er en nokså grei sak å fikse, når jeg bare gidder å hive meg rundt :P Og ikke minst når jeg får en på forumet her til å sveise det ^^

Det bryr ikkje meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri klart selge den :D

Den lille rusta på hjulbuene og på den ene døra, gjør at jeg ikke vil selge den, fordi jeg vil vite at når noen kjøper noe av meg, får de kvalitet på en måte :P hehe

Og det er en nokså grei sak å fikse, når jeg bare gidder å hive meg rundt :P Og ikke minst når jeg får en på forumet her til å sveise det ^^

Du må aldri selge den Sondre! man får jo ikke noe igjen for det..nei vi får bare skaffe oss et par M3 hjerter til neste år :P hehe

Sveise hjulbuer er jo grei jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryr ikkje meg

Hehe :P Den hadde aldri blitt solgt for under 90 000, men det er den ikke verdt utifra markedet i dag.

Hehe, skjønner deg godt :) Vil man ikke selge så beholder man, simple as that :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...