Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ern ute å cruiser nå?

Hehe.. han har jo ikke svart.. Eller gjør han en slik nyttesløs poleringsjobb igjen? Eller en photoshoot?

Komme til Våler søndag sondre?

Skrevet

hey hey hey!! mobbing på gang!

har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... ;-)

blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det :-P hehe...

Skrevet

har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... ;-)

blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det :-P hehe...

Vel... det er ikke godt nok! Ut og lek med den flotte lyskasteren og vis oss noen bilder ;)

Skrevet
frode: fordi de lyser rett i bakken, så det er jo ett fett ;-) skal matche :-P

ad|os: spis dine ord! LOL.... gule ringer! ha!

DSC00420.jpg

ja, fytti katta... knall gule! :-P

HPIM1106.jpg

dette er GULE ringer:

HPIM0556.jpg

hvordan kan jeg mekke slik at mine ringer blir blå? :) har hella lykter jeg da, om det skulle være noen forskjell..

(gammelt innlegg ja) :lol:

Skrevet
Sitter å vurderer om jeg skal lese fra side 60-80 :D Kose med med noe god mat og litt bimmers stoff! Men ingenting slår Tommy sin vinterdvale tråd....

Hyggelig å høre :D

Skrevet

Jobber du på Shell ved innkjøringen til rosseland? Så bilen din der i 9 tia i dag morges (på vei til dyreparken med familien)

Skrevet
frode: fordi de lyser rett i bakken, så det er jo ett fett ;-) skal matche :-P

ad|os: spis dine ord! LOL.... gule ringer! ha!

DSC00420.jpg

ja, fytti katta... knall gule! :-P

HPIM1106.jpg

dette er GULE ringer:

HPIM0556.jpg

hvordan kan jeg mekke slik at mine ringer blir blå? :) har hella lykter jeg da, om det skulle være noen forskjell..

(gammelt innlegg ja) :lol:

hmmmm... dette er to forskjellige biler... den grønne er dne gamle bilen :-P

Skrevet

Jobber du på Shell ved innkjøringen til rosseland? Så bilen din der i 9 tia i dag morges (på vei til dyreparken med familien)

stemmer det ;-) off! var dne ikke skitten? :-P hehe... du skulle tatt turen innom, men du hadde vel noen utålmodige baki :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...