Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Sitter å vurderer om jeg skal lese fra side 60-80 Kose med med noe god mat og litt bimmers stoff! Men ingenting slår Tommy sin vinterdvale tråd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Ern ute å cruiser nå? Hehe.. han har jo ikke svart.. Eller gjør han en slik nyttesløs poleringsjobb igjen? Eller en photoshoot? Komme til Våler søndag sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Tror bare han spiller kostbar Men ingenting er bedre om det kommer noen fine bilder av en nyvoksa bil! Så var det disse mobilbildene da myslid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 hey hey hey!! mobbing på gang! har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 ang våler, så jobber jeg søndag til klokka 15, så er det strake veien til strømstad! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 hey hey hey!! mobbing på gang!har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det hehe... Vel... det er ikke godt nok! Ut og lek med den flotte lyskasteren og vis oss noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 haha bilder under nå, skal du nok se lenge etter ^^ hehe... gidder ikke jekke den opp eller jo kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 frode: fordi de lyser rett i bakken, så det er jo ett fett skal matche ad|os: spis dine ord! LOL.... gule ringer! ha! ja, fytti katta... knall gule! dette er GULE ringer: hvordan kan jeg mekke slik at mine ringer blir blå? har hella lykter jeg da, om det skulle være noen forskjell.. (gammelt innlegg ja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 ///Mysild, du har nå virkelig stått på med å skrive innlegg her ! Over 10.000 innlegg på 2 år ? omg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Sitter å vurderer om jeg skal lese fra side 60-80 Kose med med noe god mat og litt bimmers stoff! Men ingenting slår Tommy sin vinterdvale tråd.... Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 hey hey hey!! mobbing på gang!har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det hehe... Jobber du på Shell ved innkjøringen til rosseland? Så bilen din der i 9 tia i dag morges (på vei til dyreparken med familien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 dobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 frode: fordi de lyser rett i bakken, så det er jo ett fett skal matche ad|os: spis dine ord! LOL.... gule ringer! ha! ja, fytti katta... knall gule! dette er GULE ringer: hvordan kan jeg mekke slik at mine ringer blir blå? har hella lykter jeg da, om det skulle være noen forskjell.. (gammelt innlegg ja) hmmmm... dette er to forskjellige biler... den grønne er dne gamle bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 hey hey hey!! mobbing på gang!har vært på jobb... trøtt som juling, på jobb igjen klokka 7 i morra tidlig... kommer nok bilder i morra etter jobb da... blir nok fotoshoot i løpet av uka... har kjørt inn til krsand i dag og tilbake ^^ men jeg kjørte jo tur retur arendal i går da, ble jo noen km det hehe... Jobber du på Shell ved innkjøringen til rosseland? Så bilen din der i 9 tia i dag morges (på vei til dyreparken med familien) stemmer det off! var dne ikke skitten? hehe... du skulle tatt turen innom, men du hadde vel noen utålmodige baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå