///Mysild Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Vi skal ha to like biler! Skal rule hele Gatebil!! YEAH!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Hvorfor er Bygge Anlegg uaktuelt`? frodi jeg ikke intreserer meg så veldig for lyd... har hatt 1 å med subb, det holdt for en gangs skyld er jeg enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 1. Bytte til stålfelger og kromspinners-kapsler 2. Cobra girkule 3. Montere scoop på panser 4. Karbonlook vinduspussere 5. M3 emblem på bakluka 6. Svære tribals i krom på sida 7. Krom M3 speil 8. 4 stk 3" rør bak 9. Montere Rieger vinge i alu 10. Legge opp rødt horelys inni og under bilen Hva med 3 like biler på gatebil, GT'n blir sikkert fin med disse modsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Hvorfor er Bygge Anlegg uaktuelt`? frodi jeg ikke intreserer meg så veldig for lyd... har hatt 1 å med subb, det holdt for en gangs skyld er jeg enig med deg for en gangskyld? 1. Bytte til stålfelger og kromspinners-kapsler 2. Cobra girkule 3. Montere scoop på panser 4. Karbonlook vinduspussere 5. M3 emblem på bakluka 6. Svære tribals i krom på sida 7. Krom M3 speil 8. 4 stk 3" rør bak 9. Montere Rieger vinge i alu 10. Legge opp rødt horelys inni og under bilen Hva med 3 like biler på gatebil, GT'n blir sikkert fin med disse modsa haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 hatt en liten fotoseanse i dag... kommer nok noen bilder eller tråd etter litt redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Viktig å informere om det uten å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ja, få bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 skjermen her suger, så de får heller får litt redigering på dataen i grimstad hehe... viktig å bli informert vettu ad|os Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 nye bilder HER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 En ting jeg alltid biter meg merke i, er at det Meguairs merke er blitt skikkelig Pop å ha der.. Eller det er hvertfall der hos alle oss tre med E36 i "firerbanden" Er bare Andy87 som har anderledes.. Er ikke så sikker på at merket i chrom kler din bil da.. Du burde faktisk hatt hvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 En ting jeg alltid biter meg merke i, er at det Meguairs merke er blitt skikkelig Pop å ha der.. Eller det er hvertfall der hos alle oss tre med E36 i "firerbanden" Er bare Andy87 som har anderledes.. Er ikke så sikker på at merket i chrom kler din bil da.. Du burde faktisk hatt hvit.. tøft det ja, hvis du skaffer, tar jeg gjerne imot kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Stor motstander! Burde ikke ha det klistmerket der, og hvertfall ikke når du ikke blir sponsa. Ødelegger et ellers clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 får vel heller skkaffe spons da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ja jeg får introdusere deg og bilen til liv, så skal du se det ordner seg.. Kan skrive mail til hun og høre om det finnes hvite merker.. Tar de i samme slengen nå, for satt akkurat å skulle sende en mail å høre om skiltene mine har kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 den er god vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå