///Mysild Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Tøff den bilen din Mysild! Selv om den er svart så skiller den seg ut blant mengden thank you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Ojsann. Ble du ikke med i fahrfreude du (intern) *gnignigni* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 hmmmm... har ikke sett enda... var jeg ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Ojsann. Ble du ikke med i fahrfreude du (intern) *gnignigni* åhh hør han som var med med både med navn, ranking og bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hehe. Ikke ta det så seriøst da... Vi har bare en intern en Er vel med der fordi det var jo rimelig heftig at 4 biler etterhverandre fikk pokal.. Så ble jo liksom ett bra bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 hmmmm... har ikke sett enda... var jeg ikke med Har ikke fått det i posten enda jeg:( Kommer sikkert ikke før etter jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 yes!! da var julaften over, og litt "smått" til bilen kom under treet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Ser du har fått deg felgvasker nede i hjørnet der.. Må være enkel den der.. Bare sette den på felgen å snurre i vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Hehe. Ikke ta det så seriøst da... Vi har bare en intern en Er vel med der fordi det var jo rimelig heftig at 4 biler etterhverandre fikk pokal.. Så ble jo liksom ett bra bilde da Tror nok det var hovedsaklig grunnen ja, men moro og bli avbildet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Du får en blå fin en på Biltema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Ja og den på biltema er bare no dritt, klarer ikke holde seg oppe og hjulene detter av 1400 koster den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 jøss.. min har jeg allerede brukt lenge, og den er nå like fin? Hold nå bilen te dama oppe hele helga uten å røre på den? Har nå hvertfall ikke hatt noe problem med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. ja, grei jekk det koster 1465,50,- med litt rabatter på den lokale bilrekbutikken her... koster vel 1800 uten... har garanti så lenge jeg gidder på den hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 hater standarjekkene.... blir bare rot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå