BreitBau Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå.. LoL.. De har den på salg ja! bestilte noe på salg der.. Fikk en mail dagen etter om at "den var de desverre utsolgt for, men vil du ha den for full pris?"... LOL.. Toskefirma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 vet ikke... ikke mer enn 1000 Inkl nedpussing?! Kan vi være venner? bbs´ene mine trenger en puss! pusse gjør jeg jo bare selv... er jo bare å få vekk den gamle hvite fargen... fikk felglakkeringen "på kjøpet" når jeg lakka bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 1000 kroner for 4 felger er ikke ille det nei. Har brukt kvelden i kveld til å lakke fronten på en MR2, 3000 fine penger rett i lomma kun for å sprøyte Var uansett langt billigere enn å sette bilen inn på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 1000 kroner for 4 felger er ikke ille det nei.Har brukt kvelden i kveld til å lakke fronten på en MR2, 3000 fine penger rett i lomma kun for å sprøyte Var uansett langt billigere enn å sette bilen inn på verksted mhm... er fint det... joa, tenker meg at jeg får det for det... da jeg skal reklamere på litt lakkering, så jeg sal nok bare dekke lakken hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå.. LoL.. De har den på salg ja! bestilte noe på salg der.. Fikk en mail dagen etter om at "den var de desverre utsolgt for, men vil du ha den for full pris?"... LOL.. Toskefirma! Ja, er jo et toskefirma... Men om noen vil prøve å bestille Så er det jo bare å prøve... men hvor høyt løfter jekken din sondre?? FK jekken løfter 37,5cm Kevin sin 45cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 1000 kroner for 4 felger er ikke ille det nei.Har brukt kvelden i kveld til å lakke fronten på en MR2, 3000 fine penger rett i lomma kun for å sprøyte Var uansett langt billigere enn å sette bilen inn på verksted Jasså? Du lakkerer altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Ojsann. Ble du ikke med i fahrfreude du (intern) *gnignigni* Haha. Jeg var der. Linselus på bildet av den svarte e30 m3en med BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen. Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå.. LoL.. De har den på salg ja! bestilte noe på salg der.. Fikk en mail dagen etter om at "den var de desverre utsolgt for, men vil du ha den for full pris?"... LOL.. Toskefirma! Ja, er jo et toskefirma... Men om noen vil prøve å bestille Så er det jo bare å prøve... men hvor høyt løfter jekken din sondre?? FK jekken løfter 37,5cm Kevin sin 45cm 37,5 står det på pakka... men målte den til 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hehe:D Må ha meg en sånn jekk jeg også, som er lav og som løfter høyt.. Men har ikke fått bestemt meg for noen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hvor ble din jekk kjøpt da Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hehe:D Må ha meg en sånn jekk jeg også, som er lav og som løfter høyt.. Men har ikke fått bestemt meg for noen enda. må man høyere enn 40 cm, kan man sette mellom klosser Hvor ble din jekk kjøpt da Mysild? http://www.perhagen.no/ her hehe... lokale bilrekvisita butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ja.. Dra mellom noen klosser.. Ta treklosser, så får du samme kræsjstylingen som Automote cabben... Uansett.. Du jekker nå vel ikke en jekk høyere enn 45 cm hvertfall..Da velter den jo på andre siden omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 hahah.... man løfter ikke 45 cm på en gang nei... da hadde vel bilen stått på 1 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Nei, skal ikke løfte høyere en 45cm... Men bare tenkte om sondre sin bare løfta 25, så ville jeg ikke vurdert sånn.. så derfor jeg lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Hvor lav er egentlig jekken din, Mr. Bergsprekken ? 7cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå