Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

tbz9eddsqb88dod4851y.jpg

Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen.

Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå..

LoL.. De har den på salg ja!

bestilte noe på salg der.. Fikk en mail dagen etter om at "den var de desverre utsolgt for, men vil du ha den for full pris?"...

LOL.. Toskefirma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1000 kroner for 4 felger er ikke ille det nei.

Har brukt kvelden i kveld til å lakke fronten på en MR2, 3000 fine penger rett i lomma kun for å sprøyte ;)

Var uansett langt billigere enn å sette bilen inn på verksted :)

mhm... er fint det... joa, tenker meg at jeg får det for det... da jeg skal reklamere på litt lakkering, så jeg sal nok bare dekke lakken ;-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tbz9eddsqb88dod4851y.jpg

Hvor kjøpes den der? Den så veldig fin ut. Er no dritt å måtte kjøre bilen opp på noe hver gang for å få Ola Nordmann-jekken under bilen.

Hadde fk jekk lignenes denne til salgs på bsbildeler.no der det står ryddesalg, tror det var 900,- for den nå..

bestilte noe på salg der.. Fikk en mail dagen etter om at "den var de desverre utsolgt for, men vil du ha den for full pris?"...

LOL.. Toskefirma!

Ja, er jo et toskefirma... Men om noen vil prøve å bestille :lol: Så er det jo bare å prøve...

men hvor høyt løfter jekken din sondre??

FK jekken løfter 37,5cm

Kevin sin 45cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL.. Toskefirma!

Ja, er jo et toskefirma... Men om noen vil prøve å bestille :lol: Så er det jo bare å prøve...

men hvor høyt løfter jekken din sondre??

FK jekken løfter 37,5cm

Kevin sin 45cm

37,5 står det på pakka... men målte den til 39 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...