///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 takk takk bimmerlars... nå har jeg tatt av skjørtene også... var en drittjobb med all tech7en... så hvis noen kan ta et langtidsværvarsel, så kan jeg begynne å matte bilen, og demontere lister og diverse... værvarselet bør være på ca 3-4 måneder, og helst snøfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Værvarsel: Neste 3-4mnd vil det bli varmt og kaldt, litt om hverandre. Det vil bli sol fra regnfull himmel med en og annen snødott her og der. Ikke noe gunstig vær altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hadde du giddi å laget et lydklipp av eksosen? Lurer på å bruke samme potte på min 320. Bråker det noe jævlig, eller er det moderat fin lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 takker ad|os, da venter jeg litt bimmerlars, ja, kan det, men får vente til torsdag når jeg kommer hjem og kan spille inn ordentlig... eller skal jeg bare ta et klipp med mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Er pen lyd når bilen står på tomgang. Mørk og fin brumming, uten å "bråke" Ikke så aller verst lyd når man gir gass, men liker seriøst tomgangslyden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 takker ad|os, da venter jeg litt bimmerlars, ja, kan det, men får vente til torsdag når jeg kommer hjem og kan spille inn ordentlig... eller skal jeg bare ta et klipp med mobilen? Jeg sier bare en ting, og det er jatakk begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 ja, du likte den du men jeg liker den når potta er god og varm, litt mer fres da og brummer litt mer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hehe, okei jeg hadde en simons potte på ene bilen min som erstatning for bakpotta, men det ble liksom bare et sånt tett lydspekter med leven. Riktig nok en firesyl den bilen da. Tok den av og sveisa på et rør rett ut istedenfor, da ble det mye grommere. Stille og fin på lave turtall, men skikkelig leven når jeg drar på. Har en potte med to store utblås liggende, ligner på din bare uten vippen opp på tutene. Prøvemonterer den tenker jeg i første omgang. Tok av bakre del og kjørte en tur en kveld, da kom gromlåta fra sekseren ihvertfall fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Det er simmons du har ikke sant? Lurte litt på om jeg skulle ha det på min også, selv om jeg ikke kommer helt opp mot 6'er-lyden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hehe... aldri dumt det... e36 rally har tatt noen lydklipp nå... skal prøve å legge de ut simons er grei den rabies skal nok bli fin lyd i din også... grompacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Ser fram til gromlåtklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 får ikke filene om til noe annet enn amr hvis du sender nummeret på pm så kan jeg sende de der på mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Grom lyd i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 takk takk når er tråden ferdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Skal begynne når jeg får den igjen fra lakkering (var en tur i skauen og traff et tre) Skal bygge om til manuell gir til helga, så blir bilder av hvordan det gjøres bla. 60/30 senkesett fra GS er på vei i posten nå, så om jeg rekker det blir det også montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå