Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute og kjørte dette strekket lillesand-birkeland, riksveien vi snakka om her om dagen nå nettopp..

Kjører på et langt strekk med en meget svak høyre sving, ser det kommer en bil i andre enden og tar av fjernlys, merker at bilen min slipper som satan ved vanlig kjøring, bilen i andre enden får skrens, går over i mitt felt og flyr som faen med taket inn mot masse trær.

Karen krabber ut av bilen blør som satan og jeg sier han skal gå inn i bilen min, kjører han ned til sentrum, slipper han av og drar tilbake til der han kjørte ut for og sjekke., selvfølgelig en lang rekke biler der,. stuker og prater med folk som lurer på om fyren har løpt til skogs osv

Først etter en stund ser jeg Brannbilene kommer.. å jeg bare, " ehh ja.,dette gikk fort.. jeg kjørte han karen ned til sentrum for ca 15 minutter siden".... hahah.

Gikk bra med fyren, men faen å heldig!

fordelen med og bo ute i skauen du får hjelp etter 2 minutter lisssmmm..,

Det beste var at når jeg kjørte han karen full i blod ned mot sentrum så kommer brøytebilen og strør. hahaha, akkuratt 2 min for sein..

SÅ poenget var, Kjør forsiktig spesiellt på det strekket om du kjører der! så sees vi på treff til våren, tipper bilen min er klar for å brenne av både to og fire dekk! :)

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article642561.ece

:)

nice spinnerzzz!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og kjørte dette strekket lillesand-birkeland, riksveien vi snakka om her om dagen nå nettopp..

hehehe... sett på makan! tilfeldig!! godt at han ikke traff bilen din da og røkka deg med i smellen! kunne fort blitt stygt!

min bil står med flatt batteri, så ikke noen fare for at jeg skal kjøre der....

ja, de var lekkre!! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka sånn fort og gærnt gjennom tråden din nå..

Har bare 1 ting å si...

FY FAEN! Den bilen din er rå! Satt på med en kompis i e36 coupe i dag, gjett om jeg blei sugen på ny e36 da..

takk :-D trodde du hatet meg :-P hehe... men godt du liker bilen i hvertfall :-D hehehe....

bare å få deg e36 igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka sånn fort og gærnt gjennom tråden din nå..

Har bare 1 ting å si...

FY FAEN! Den bilen din er rå! Satt på med en kompis i e36 coupe i dag, gjett om jeg blei sugen på ny e36 da..

takk :-D trodde du hatet meg :-P hehe... men godt du liker bilen i hvertfall :-D hehehe....

bare å få deg e36 igjen ;-)

Hehe, merka at det er litt amper stemning mellom oss ja :lol:

Er nok fordi vi har jo ganske forskjellige meninger, men på denne bilen her har du jo truffet bullz eye 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, merka at det er litt amper stemning mellom oss ja :lol:

Er nok fordi vi har jo ganske forskjellige meninger, men på denne bilen her har du jo truffet bullz eye 8)

jeg bare fyrer jeg :-P hehe...

men takk for det :-D da ser du at selv om jeg mener noe, har jeg smaken på noe litt annderledes, men orginalt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nær-fremtids planer for bilen da sondre?

lakkering av felger, grillramme, bytte til m-tech stabstag kanksje, muligens e30 m3 bærearmer... nye fjærer muligens....

da har du jo noe å ta fatt på da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkering av felger, grillramme, bytte til m-tech stabstag kanksje, muligens e30 m3 bærearmer... nye fjærer muligens....

jepp... men først og fremst må jeg få strøm på bilen :-P hehe... får ikke noe opp enda :-P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... men først og fremst må jeg få strøm på bilen :-P hehe... får ikke noe opp enda :-P haha

hvorfor strømtørr da? ;)

måned siden det samme skjedde med 520'n, coupelyset hadde stått på over natta så det var ikke snakk om å få låst opp døra (trodde det var mekanisk dørlås på førerside jeg men ingenting skjedde når jeg vrei aldri så mye).

Så da måtte bilen jekkes opp, fant jordingspunkt og etter MYE om å men fikk jeg tak i og klippet powerkabelen til forsterkern som går ut fra batteriet og gjennom torpedoveggen (takk å lov for frontmontert batteri), avmantla den å fikk satt på batteriladern......nei, ingen ting skjedde, viste seg at den nektet å lade batteri som står under belastning (fint med high-tech lader ja :angry: ).

Så måtte jeg få tak i ett bilbatteri og startkabler, begynte å bli mørkt å bannefaktorn begynte jo å komme over hviskenivå da det var passe trangt, noe dama påpekte strengt (hjalp ikke akkurat det heller :P )

Fikk tilslutt samla sammen batteri og kabler men det stoppet nok en gang da startkabel klipa var fysisk mye større enn laderns klip så måtte demontere enda mer plater og varmeskjold for å komme til.

Omsider fikk jeg låst opp bilen og satt den på lading, remonterte alt som ble demontert og den kunne jekkes ned igjen.

alt i alt, en hel dag oppbrukt bare fordi jeg glemte coupelyset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor strømtørr da? ;)

måned siden det samme skjedde med 520'n, coupelyset hadde stått på over natta så det var ikke snakk om å få låst opp døra (trodde det var mekanisk dørlås på førerside jeg men ingenting skjedde når jeg vrei aldri så mye).

Så da måtte bilen jekkes opp, fant jordingspunkt og etter MYE om å men fikk jeg tak i og klippet powerkabelen til forsterkern som går ut fra batteriet og gjennom torpedoveggen (takk å lov for frontmontert batteri), avmantla den å fikk satt på batteriladern......nei, ingen ting skjedde, viste seg at den nektet å lade batteri som står under belastning (fint med high-tech lader ja :angry: ).

Så måtte jeg få tak i ett bilbatteri og startkabler, begynte å bli mørkt å bannefaktorn begynte jo å komme over hviskenivå da det var passe trangt, noe dama påpekte strengt (hjalp ikke akkurat det heller :P )

Fikk tilslutt samla sammen batteri og kabler men det stoppet nok en gang da startkabel klipa var fysisk mye større enn laderns klip så måtte demontere enda mer plater og varmeskjold for å komme til.

Omsider fikk jeg låst opp bilen og satt den på lading, remonterte alt som ble demontert og den kunne jekkes ned igjen.

alt i alt, en hel dag oppbrukt bare fordi jeg glemte coupelyset :P

hahahahha... lekker historie! :-D:-D

ser det for meg! hehe

det har seg slik at bilen ikke har vært startet på, ja, hmmmm... 2 måneder :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...